מחאת חברים.ות על מכירת סניף העבודה חיפה

Thank you for rating this article.

חברי.ות מפלגה מביעים מחאה על כוונת מטה מפלגת העבודה למכור את סניף המפלגה האחרון בחיפה (בית פינסקי - מוריה 91, חיפה) - כפי שפורסמו בפורומים השונים של המפלגה.

"במידה והנכס ימכר, מפלגת העבודה כבר כמעט ולא תנכח בחיפה. לא פיזית, ולא רעיונית. מכירת בית פינסקי משמעותה קבירת המפלגה בחיפה" (החבר ז.ע).

"בית פינסקי בחיפה הינו הסניף היחיד בחיפה שמשרת גם את כל ערי הלווין בסביבה להם אין מקום מפגש כלשהו.
חיפה וסביבתה הינה מאגר פוטנציאלי גדול של קולות. אמנם כרגע רובם חונים אצל גנץ ולפיד,אבל זה רק בגלל מצבה העגום של המפלגה ובעיקר של תפקוד הנהלתה והיו"רית שלה והקולות יחזרו ברגע שתהיה למפלגה הנהלה ראויה.
מכירת הנכס במוריה 91 חיפה, תהווה קבירתה הסופית של המפלגה.
אסור למכור את הנכס בחיפה בשביל לממן בחירות מוניציפאליות בערים אחרות זוהי חוצפה שתגרום למפלגה נזק בלתי הפיך. ההבטחות על השכרת נכס חליפי הן על הקרח ולעולם לא יקרו
" (החבר ג.י).

"מירב יקרה. פנייתי האישית אליך, נעשית בעקבות ההחלטה למכור את בית המפלגה, ברח' מוריה 91 בחיפה. זהו הבית היחיד שנותר לנו כחברי מפלגה במחוז חיפה. אל תתני יד, לחיסול סופי של בית פינסקי, שניתן לנו בירושה, ובתנאי, שישמש למקום פעילות ציבורית של מפלגת העבודה. מכירת בית פינסקי תסתום את הגולל באופן סופי על מפלגת העבודה במחוז חיפה. וכל הבטחה חסרת כיסוי, לשכור עבורנו מקום חלופי, היא הבטחה רשומה על הקרח ולא תתממש. מהלך נואל זה, הוא פגיעה אנושה בציבור חברי המפלגה, שעדיין מאמין בדרכה. עצרי בבקשה את המהלך המרושע והבלתי חברי, כי בידך הדבר" (החברה ל.ע.).

"צהריים טובים מרב!
לצערי לא הצלחתי לשוחח איתך ... אני מבקש לחזור על דברים שנאמרו לך על חשיבות סניף אחוזה מוריה 91 גם כסמל ... למותר לציין שזהו הסניף האחרון בחיפה והקריות שעדיין מתפקד ומשמש מקום להתכנסות חברים וביקורי נבחרי המפלגה.
מכירת הסניף יהיה סימבול לסתימת הגולל על 'העבודה' והרמת ידיים שלך כיו"ר המפלגה באשר לסיכויי שיקום ... מה שנשאר לך ולחברים לארגן טקס ... ולומר " קדיש". לא ממליץ לך להיות זאת שחתומה על 'הנעילה', מספיק ודי היה מה שעוללו לחיפה יו"ר המפלגה לשעבר שהכתירו את קליש ...! תתפסי פיקוד ותמנעי את החרפה ...
" (החבר ס.י.)

"אנו מזכירי סניפי משנה, צירי ועידה ופעילים המשלמים דמי חבר, מזועזעים מההחלטה למנוע מאיתנו בית ראוי לפעילות ופונים אליכם למנוע מכירת משרדי המחוז, (שדרות מוריה 91) נכס היסטורי להנצחת זיכרו של המשורר האידי דוד פינסקי, ואכסניה לחברים פעילים ואוהדי מפלגה עשרות בשנים הגרים במחוז חיפה והקריות.
מכירת הנכס תגרום נזק בלתי הפיך למפלגת העבודה.
את העצומה נפנה להנהגה ולח"כים מסיעת העבודה.
אנא אשרו בהקדם תמיכתכם (שם מלא ות.ז)
" (יוזמת עצומה)

בית פנסקי, סניף העבודה חיפה

בשנת 2008, פסק בית המשפט כי הנכס יישאר בידי מפלגת העבודה ועל בסיס (ראו פה) העובדה שדוד פינסקי העביר "את דירתו בחיפה למפלגת פועלי ארץ ישראל דאז (מפלגת העבודה היום), לשם הנצחתו על-ידי הקמת מועדון על שמו".

עוד על דוד פינסקי, בערך הויקיפדיה על שמו.

הבהרה: הפרסומים מובאים באילום שם, ואם מי מהחברים.ות מזהה את עצמו.ה ומבקש להסיר את הציטוט - יפנה באופן פרטי.

"אין הצבא קובע על דעת עצמו אפילו את מבנהו סדריו וקווי פעולתו ... ארגון הצבא ועיצוב דמותו כל אלה הם בסמכותם היחידה של הרשויות האזרחיות: הממשלה, הכנסת והבוחרים."
דוד בן גוריון, צבא ובטחון עמודים 141-142

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי