ברק אגואיסט!!! - מכתב לצירי הוועידה בתגובה לברק

Thank you for rating this article.

חבר /ה יקר/ה -  שלום רב,

בחלוף שנים רבות של תסכול נוכח התרסקות המפלגה וחוסר האונים אל מול היחס המזלזל וההתעלמות שהפגין יו"ר המפלגה כלפי מוסדות המפלגה וכלפי כל אחד ואחד מחברי המוסדות, פתאום הבליח אור , כאשר בצר לו ובמצוקתו, אהוד ברק מצא צורך לפנות אלינו במכתב.

ברק , זכה באמון הוועידה פעם אחר פעם, אף שנכשל והוביל לריסוק מפלגת העבודה בבחירות האחרונות לכנסת. צירי הוועידה נתנו בברק את אמונם , איפשרו לו להעביר אסופת דפים הנחזת להיות חוקה, והפקידו בידיו סמכות נעדרת כל איזונים ובלמים, על מנת להיעתר לבקשתו ולאפשר לו "לעבוד ללא הפרעות". בחסות החלטה אומללה  זו ברק עקר את הדמוקרטיה מהמפלגה, ריסק את סניפיה ונהג בה כעסק פרטי , תוך שהוא מתעלם מקיומנו כצירי וועידה וכשותפים.

מאז כינוס הוועידה ( לפני כ-18 חודשים) בה מחקנו את חוקת המפלגה שלוותה את מפלגתנו משחר הקמתה (ניתוק מהשורשים) ואישור אסופת הדפים של ברק , אהוד ברק לא כינס את וועידת המפלגה או המרכז ולו פעם אחת. אפילו את הכללים שכתב באסופת הדפים מאחוריה הוא מנסה להסתתר כיום, הוא לא כיבד.

לצערנו, הוכח לנו שוב ושוב , כי בהנהגתו הרע מכל תמיד עוד לפננו, וכי תוצאות הבחירות לכנסת האחרונה אינן תחתית החבית. אנו מככבים בתחתית הסקרים עם תחזית למספר חד סיפרתי של מנדטים ופרשנים מספידים אותנו, חדשות לבקרים.

כמה סימבולי וכואב הוא להביט בעזובה והחורבן שהשתלטו על הירקון 110, משם אהוד ברק עקר אותנו משורשינו וגרר אותנו לשכונת התקווה תוך ריסוקו של המנגנון המפלגתי במרכז המפלגה, כמה סימבולי וצורב להביט בעזובה ובחורבן שהשתלטו על בית המפלגה בשכונת התקווה ,משם אהוד ברק עקר אותנו לקומפלקס המנוכר בבית ברל תוך שהוא מוביל חורבן על סניפי המפלגה.

אהוד ברק הפך אותנו בכוונת מכוון למפלגת שלד , מפלגה וירטואלית ויש הגורסים "למפלגת שלט".

שום תאגיד לא היה מחזיק יו"ר שתוצאות פעילותו כתוצאות פעילותו של ברק בראשות העבודה!, כל דירקטוריון שפוי היה מסלק אותו בבושת פנים.

אולם עתה משחש ברק כי איבד את החומות האחרונות שגוננו על כהונתו ההרסנית, ומשלא נותר איש בסביבתו למעט בריונ/ים בודד/ים, ברק שובר שיא נוסף בהתנשאותו ויהירותו כלפינו וביחסו המזלזל . ברק החליט לשים ללעג את האינטלגנציה שלנו ולעלוב בנו פעם נוספת. לפתע אנו כתובת, לפתע הוא מוציאנו  מתהומות החשכה אליה השליך אותנו צירי הוועידה ולספר לנו על מחשבותיו, הגיגיו וללטף אותנו בדברי חנופה מתוך אמונה בעליבותנו, מתוך בטחון חסר שחר, כי לפנייתו מיד נקשקש בזנבנו בשימחה,  וכנועים ושדודים ניפול למרגלותיו ונודה לגביר,  על מס השפתיים ועל שמצא אותנו שוב שימושיים וראויים לשרת את צורכי השעה.

 ברק טועה לחשוב שניתן לו מנדט להמשך מסע ההרס ווהכחדה של הבית.

אהוד ברק הוא האגואיסיט , אם היה בו שמץ כבוד ,אחריות ואנושיות היה מתפטר.

 אולם אסור לנו לשגות באשליות ולייחס לו רגישות, אחריות ואנושיות, הוא לא עושה כן ולא יעשה כן.

ראוי בעת הזו שנאתגר את ברק על הדברים שכתב לנו:

" אהוד ברק אם שמץ של יושרה קיים בך, אם שמץ של אומץ לב אזרחי ופוליטי זורם בדמך , תוכיח כנות כוונותיך במכתבך, תכנס אותנו צירי  וועידת המפלגה להצבעת אמון במנהיגותך- בעד, נגד , נמנע."

ברק כתב  וברח לחו"ל , מאמין בעליונותו ובשפיפותנו, בטוח שדי בהבל פיו ובשפריץ קולמוס על מנת להנמיך את הלהבות .

אהוד ברק "מנהיג הסוציאליזם" ממגדלי אקירוב, עוטה את התחפושת של משרת האינטס הלאומי ומאמין שנקנה את הבלוף בדבר הזהות בין האינטרס הלאומי לאינטרס האישי הצר שלו – אגואיסט!

ברק שהמשך כהונתו אינו לגיטימי, מפחד לעמוד למבחן בפניננו.

אני מאמין כי חובתנו לפעול לשיקומה של המפלגה . אני מאמין שניתן לשקמה.

והצעד הראשון בדרך לשיקומה של תנועת העבודה, הוא בהסרת הנטל הציבורי הכרוך בהמשך כהונתו של ברק.

מאחר וברק ברח ממשפט צירי הוועידה ומונע כינוסה, חובתנו להמשיך  ולנקוט בעוד ועוד צעדים , בכל מקום אשר אליו יילך, לכל מקום אליו יפנה, חובתו של כל אחד ואחד מביננו לאתגר את ברק ומנהיגותו.

 

 שלך בכבוד רב

 

דניאל (דני) כהן

 חבר לשכת המפלגה

"דמוקרטיה זה לפעמים כואב, אבל עד היום לא נמצאה שום שיטה טובה יותר"
שלי יחימוביץ׳, ועידת העבודה, 4.4.2013

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - תזכור

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי