עם עוד מספר טעויות כאלו וחזון מפלגת העבודה יתגשם!

Thank you for rating this article.

השבוע האור בארץ נדלק. אמנם בטעות‚ אך בכל זאת נדלק‚וזאת בימים בהם הסיכויים לקידום-דו קיום ושיווין אמיתי בין ערבים ויהודים נראים רחוקים מאי פעם‚נפלה טעות – אשר חרף היותה טעות - מעלה תקווה לעתיד מעט טוב יותר. בעיתונות דווח כי לראשונה חובשת ערבייה מוסלמית‚ אשר התנדבה לשרת בצה"ל‚משרתת ביחידת 669 המובחרת‚ העוסקת בחילוץ ופינוי נפגעים במהלך פעילות מבצעית. מסתבר‚ כי בשל הצטיינותה בקורס חובשים‚ הגיעה החיילת לשרת ביחידה המדוברת‚ מבלי שמשהו שם לב לעובדת היותה ערבייה מוסלמית‚ בעלת סיווג בטחוני נמוך‚ לכאורה. לאחר גילוי הטעות‚ מפקדיה של החיילת התעקשו שתמשיך היא לשרת ביחידה המובחרת‚ובכך נפל דבר טוב בישראל.

בתקופה בה חברי כנסת ממפלגות ערביות עולים במהירות ובנמרצות על טיסות למדינות אויב ופועלים בדרך‚ אשר בלשון המעטה אינה יכולה להיחשב כדרך נאמנה למדינה בה מכהנים הם כנבחרי הציבור‚חשוב לזכור‚ כי ישנה אוכלוסיה ערבית גדולה מאוד שאכן נאמנה למדינה‚ וזאת חרף העובדה‚ אשר נודה בה או לא‚ אינה זוכה לשוויון של ממש.

דוגמתה של החיילת ביחידת 669 מצטרפת לדוגמתם של אחרים במגזר הערבי‚ כמו השר ראלב מג'דלה וחברת הכנסת נדיה חילו‚ אשר עושים את מיטבם על מנת לקדם את דו הקיום במדינה ועדיין לא מוותרים על השאיפה לשוויון של ממש.

איני יודע את זהותה של החיילת הערבייה‚ המשרתת ביחידת 669‚ וספק אם אי פעם תקרא היא שורות אלו‚ אולם ברצוני להודות לה ולמפקדיה‚ על כך שבכוונה השאירו את האור - אשר נדלק בטעות – דלוק. עם התרחשות מספר טעויות נוספות שכאלו‚ משהו טוב אולי יושג כאן בכל זאת!

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - נלחמים בהסתה

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי