פותחים בית ספר למהפכה, ומסר מכיכר תחריר

Thank you for rating this article.

בפתח השבוע הרביעי למהפכה ששינתה את השיח החברתי בישראל, מנשבות רוחות התובעות לטפטף פנימה - גם שיח מדיני. הימין החל לעשות זאת בשבוע החולף, באמצעות "אוהל המתנחלים" שמשווק את הטענה כי "הפתרון למצוקת הדיור הוא בניית ביהודה ושומרון". השמאל, כהרגלו, חושש להגיב באותו המטבע כדי שלא "להצטייר כפוליטי". ובכן, פורום רובינגר חושב אחרת.

החל מיום רביעי הקרוב, ה 10 באוגוסט, בשבע בערב, ישיק פורום רובינגר סידרה של הרצאות מדיניות-חברתיות. הנואם הראשון הוא שאול אריאלי שירצה על "מדיניות הבניה של ישראל לפני ואחרי 67' - וכמה זה עולה לנו". ההרצאה תיערך באוהל המחאה של המכללה החברתית-כלכלית, בשדירות רוטשילד, בקטע שבין שינקין לבלפור.

רישמו ביומן. הפגינו נוכחות. חייבים לייצר מומנטום של שיח חברתי מתפתח שיש לו גם צדדים מדיניים, כדי שהמהפכה לא תדשדש ותשקע בחול של רוטשילד. והסכנה הזו קיימת.

בנוסף, הבטחנו עדכונים. בבקשה:

1. הפורום קיים השבוע מפגש מרתק עם קבוצת אנשי שמאל ממוצא רוסי - כן יש כאלה, והרבה - וסיכמנו על שיתוף פעולה. הפורום יסייע ביצירת קשר עם דמויות מובילות מהקהילה העסקית והתקשורתית הליברלית, והבאתם למפגשים עם קבוצות שונות בתוך המגזר הרוסי. כדי לחזק את השיח הדמוקרטי והליברלי. זה חשוב מאין כמוהו. שדה הפעולה הפוליטי הזה, כרגע, מופקר לגמרי על ידי כוחות השינוי בישראל. לטובת הימין. מי שרוצה לעזור, ויודע איך, וגם מי שלא, מוזמן ליצור קשר עם יוליה: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

2. בימים הקרובים יושלם כתיבתו של דו"ח הפורום המכונה "עתיד ישראל". הפרק הראשון העוסק בעלות החברתית-כלכלית של הסכסוך הישראלי-פלסטיני - מצורף לעיונכם. בקרוב נגזור מהנייר החשוב הזה, שכתב אלעד לשם, מצגות ונגזרות. (את שאר הפרקים כותבים נילי, גילי, דורון, יובל, ואחרים). אנא קיראו, הפיצו, והעירו הארות. הדו"ח יוצג במאהלים ברחבי הארץ ויוגש גם לראשי המאבק. אלעד, תתכונן. להלן:

http://docupub.com/docs/b98bf10a-49af-4dbd-9bc6-35fd94730908/%D7%9E%D7%A1%D7%9E%D7%9A%20%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%93%20%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%202.pdf

3. דו"ח נוסף חשוב של הפורום, המכונה "התכנית המדינית של הימין - וכמה היא תעלה לכם" יושלם עד סוף החודש, ואז גם נעשה השקה מסודרת, גרנדיוזית ורבת משתתפים. הוא יודפס במתכונת של ספרון ויחולק וישווק ויפומפם. את הטענה המופרכת של נפתלי בנט, מנכ"ל מועצת יש"ע, לפיה "ההתנחלויות הן הסיבה ליציבותה של הכלכלה הישראלית" (כך במקור) - יש להפריך. בעיקר כי הוא שקרי.

בינתיים, מצורפת הודעה בעיתונות שהעברנו לפני כשבוע למספר עיתונאים בכירים, על הקמפיין היש"עי לסיפוח יו"ש. קיראו את זה. זה מדהים. והפיצו לכל עבר. הימין רוצה מדינה דו לאומית, לא דמוקרטית ולא יהודית לאורך זמן. ההוכחה מצורפת.

4. א', שאת שמו לא נחשוף כרגע לבקשתו, הוא אחד ממנהיגי מהפכת תחריר. דרך מכרים בלונדון, הוא ביקש להעביר לכולנו את המסר הבא, שיועבר גם לראשי המאבק בקרוב. אי אפשר לקרוא את המסר הזה בלי להתרגש. אז קיראו אותו. והתרגשו ממנו. ובואו להרצאה של שאול אריאלי ביום רביעי הקרוב. ובואו ועיזרו לנו להפוך את השיח החברתי החשוב, לשיח חברתי-מדיני חושב עוד יותר. כי אי אפשר לנתק בין השניים. וכך כתב א':

Dear Boaz,

I am very glad that the Israeli youth finally are breaking free from the government that hijacked the Israeli nation’s aspiration for peace and progress!

I would like to take this opportunity to remind you that your movement should push the peace agenda forward and pressure the government for a just and final peace.

Please be assured that the Egyptian people are and will remain peaceful and that we are always great believers that the youth of the Mediterranean region who are standing for social justice, peace and human rights will bring the much needed change.

I truly believe that is is our time now to bring the change and if we fail to act and bring about the much needed change we will have missed a true opportunity to lead our people to change our destiny! May our movements gain momentum and success in achieving peace and justice and human solidarity to our just causes.

As our all Abrahamic faiths taught us "Blessed are the Peace Makers!"

Godspeed!

A.

5. לסיום. עברה שנה מאז שהתחלנו להתקבץ בסטודיו של רובינגר. מסביב אמרנו כולם שאי אפשר להוציא אנשים לרחובות, ושהדור הזה אבוד, שהשמאל גמור. אפשר להוציא. ושום דבר לא אבוד. והשמאל קובע בימים אלה את השיח הישראלי. כן בדיוק כך. וכמו שאמרנו ואנו עדיין אומרים: עתיד בישראל הוא בידיים שלנו. וכדי להוכיח לכם, הנה תמונות מהמבצע האחרון להדבקת פוסטרים ברוטשילד.

https://picasaweb.google.com/boazgaon/RotchildGoesRubinger?locked=true&feat=email

שלכם, באיחולי מהפכות טובות, ונתראה ברביעי,
פורום רובינגר

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי