די לקאסמים אתמול

Thank you for rating this article.

אנו מדינה עם צבא מפואר,  אין זה סוד שאנו ראשונים במזלטים, יכולת תצפית מהטובות בעולם אז בסך הכול ניתן ליצר אש די מדוייקת למטרות שצהל יבחר , והיה אם יתחבאו מתחת לסינר של נשים וילדים עליהם תהיה האחריות לפגיעתם .

א. אנו קודם כול אנו מגיבים ולא היזמים של כול הטרוף הזה 83 קאסמים ביום.

ב. אנחנו צריכים לבחור מטרות צבאיות ותשתיות ככול הניתן.

ג. ואם למרות הכול יפגעו אזרחים וזה כמעט לא ניתן למניעה, האחראים לדמם הם  החמאס והגיאד האיסלמי ומי ששולח את יורי הרקטות! אתם הבנתם? גם העולם פחות או יותר יבין. ואם לא יבין אז אום שמום כמו שאמרה פולה בן גוריון .

ואם אש טנקים ומסוקים יותר טובה ומדויקת מאש תותחים יבחרו באמצעים אלו אני בטוח שצהל ידע לעשות את העבודה רק תנו לו כבר אור ירוק לכול הרוחות מה אנחנו עם של פחדנים או יפי נפש חסרי זכות קיום?

כאן חיים במזרח התיכון ואם כול הכבוד אפשר לדבר בבלגיה ובשוויץ על פשעי מלחמה ממי הם נאלצים להתגונן? שם זה הכול תיאורטי הם לא מציעים לנו אלטרנטיבה של הגנה על תושבי עוטף עזה שיבואו הם לחיות פה.

בקיצור זה כבר לא רק שדרות אלה  גם אשדוד ובאר שבע וגם מדינת תל אביב איננה מחוסנת .אם לו נבהיר את הכלל שאם פוגעים בנו נפגעים חזק, הרקטות למיניהם יגמרו לנו את המדינה זה ברור כשמש, עד שלא נגיב כהוגן יש להם קלף מנצח. נראה שאיבדנו קליל כול יכולת מנהיגות וחבל! עם אם זה היה קורה בתקופת בן גוריון מעזה היה נשאר חולות י-ם בלבד. אין שום סיבה בעולם שמצדיקה הבלגה, כמו שאין סיבה בעולם שמצדיקה כיבוש עזה מחדש. אפשר להכותם חזק מבחוץ .

"בנגב ייבחן העם בישראל ומדינתו"
דוד בן גוריון, משמעות הנגב שדה בוקר 17.1.1955

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי