עצומה כנגד הצטרפות לממשלת נתניהו

Thank you for rating this article.

אנו, חברים פעילים במפלגת העבודה וחברי ועידה פונים אליכם להצטרף אלינו ולפעול למען הגדלת מספר המצביעים נגד זחילת מפלגת העבודה לממשלת ביבי – ליברמן.

זה עתה הסתיימה מערכת בחירות בה נחלה המפלגה תבוסה שלא היתה כמותה. במערכת הבחירות נמנעה המפלגה מלהציג בפני הבוחר דרך חלופית לזו של קדימה או הליכוד – דרך מדינית, חברתית וכלכלית. אמרנו לציבור - בשלטים על פני המדינה כולה - זה או אנחנו או הם. ציבור הבוחרים הביע את דעתו בבהירות - הוא לא רצה לראות את מפלגת העבודה כחלק מהממשלה החדשה ומחובתנו לכבד את רצון הבוחר. נראה כי ראשי מפלגת העבודה מתכחשים לכל מה שכתוב היה במשך שנים במצע המפלגה ובהחלטות הועידה. שלומה ושלמותה של מדינת ישראל חשובים לנו מאד אך איננו רואים כיצד יוכלו חברינו להשפיע בממשלה שקווי היסוד שלה נוסחו על ידי נתניהו וליברמן וכאמור אינם מתאימים אפילו לקדימה.

אין לנו ספק כי יו"ר המפלגה עשוי להיות שר בטחון טוב, אך הוא אינו היחיד במדינה בעל נסיון ויכולות ניהול. הגיעה העת להכיר במציאות המרה, "לשרת את העם באופוזיציה" ולהתפנות לעשיית בדק בית במפלגת העבודה ולוודא כי הנהגת המפלגה עוסקת בנושא זה בכול מרצה ובכול זמנה.

איננו רוצים להיות חלק ממהלך שישלח את מפלגת העבודה בעקבות מפלגות ותיקות אחרות שנעלמו מהמפה הפוליטית. זאת כי ראשיהם לא השכילו לטפח את הדור הצעיר, לחזק את הקשר עם הפריפריה ולהציג לציבור הישראלי דרך אמיתית. עבורנו, רק מפלגת העבודה מייצגת את הדרך הרעיונית שאנו מאמינים בה ובלעדיה תנזק גם המדינה קשות.

לתמיכה, סיוע והשתתפות בהצבעה בועידה - אנא צרו קשר כאן.

"עלינו להיכון למלחמה כאילו היא בלתי נמנעת ולחתור לשלום כאילו הוא בהישג יד"
יגאל אלון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי