בחירות למזכירי סניפים ב-22 לאוקטובר

Thank you for rating this article.

ביום שני, ה-22.10.2012, בין השעות 8:00 ל-20:00, יתקיימו בחירות לבחירת מזכירי הסניפים והמחוזות. הבחירות יהיו אישיות וחשאיות והן יערכו ברשת האינטרנט ובמרכזי הצבעה ארציים. לצפייה ברשימת המועמדים, לחצו כאן.

במחוז המושבים, יתנהלו, בנוסף לבחירות אלו, שתי הצבעות ייחודיות למחוז: הצבעה בשאלה האם למנות יושב ראש למחוז, והצבעה לתפקיד יושב ראש המחוז.

בבחירות אלו יצביעו חברי מועצות הסניפים והמחוזות, אשר נבחרו ב-4 לספטמבר, וכן, החברים אשר צורפו למועצות מכוח תפקידם. במחוזות המושבים והקיבוצים – יצביעו צירי הועידה הנבחרים.

הבוחרים יוכלו לבחור בכל שלב אם להצביע באחד מ-4 מרכזי ההצבעה הארציים והממוחשבים שיוקמו בחיפה, תל-אביב, ירושלים ובאר שבע או באתר אינטרנט מיוחד. כתובות המרכזים יפורסמו בהמשך.

לצורך עריכת הבחירות, התקשרה ועדת הבחירות עם חברה המתמחה בעריכת בחירות ברשת האינטרנט וברשותה מוצר תוכנה ייחודי המבטיח את חשאיות ההצבעה בהתאם לתקנים מחמירים.

המצביעים, יקבלו לביתם במהלך השבוע הבא דף הנחיות וקוד סודי אשר ישמשו אותם לצורך ההצבעה באינטרנט.

כאמצעי זהירות נוסף, בנוסף לקוד הסודי, ידרשו החברים להזין פרט זיהוי נוסף, אשר לא יופיע במכתב – והוא 6 הספרות האחרונות של אמצעי התשלום אשר שימש אותם לתשלום אגרת הבחירות.

חבר שלא יקבל את הקוד הסודי לביתו או לא זוכר את פרטי אמצעי התשלום שלו– יוכל לפנות במהלך יום הבחירות למרכז תמיכה טלפוני (03-7283606), ולאחר שזהותו תאומת יקבל במישרין את הקוד שמשמש להצבעה.

המערכת תאפשר הצבעה אחת מכל בית. במקרים חריגים, בהם חברים מספר בני משפחה, יש לפנות ביום הבחירות למרכז התמיכה לצורך מתן אישור הצבעה חריג.

יש להדגיש, כי נתוני ההצבעה יוצפנו, וישמרו בנפרד מפרטי המצביעים – כך שתובטח חשאיות ההצבעה.

במידה ויתקבלו חתימות של למעלה ממחצית מחברי הגוף הבוחר הדורשים זאת, ההצבעה לא תתנהל ברשת האינטרנט אלא במרכזי ההצבעה הארציים (ת"א, חיפה, ירושלים ובאר שבע). את החתימות יש להעביר עד לתאריך 10/10/2012.

אנו מזמינים את החברים לפנות לצוות המפלגה בכל שאלה בנושא, בטלפון 03-7283606 או לפרטים מלאים בפרסום המקורי באתר המפלגה.

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי