ממנה את עמר בר לב למוביל הצוות המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

יו"ר הצוות המדיני-ביטחוני של מפלגת העבודה אבי גבאי:

ממנה את ח"כ עמר בר לב למוביל הצוות המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה.

עמר בר לב"עמר, איש המפתח שלנו בועדת החוץ והביטחון של הכנסת ויו"ר ועדת המשנה למוכנות צה"ל למלחמה, הוא בעל רקורד מרשים כמפקד סיירת מטכ"ל מוערך, שתרם תרומה משמעותית לצה"ל ולביטחון ישראל בכלל. הוא עסק בשש השנים האחרונות בנושאים מדיניים וביטחוניים, פירסם שלושה מתווים מדיניים לשמירה על ביטחון ישראל, המדגישים את הצורך ביוזמה והאחריות שלנו על עתידנו ואני סמוך ובטוח שנמשיך במאבק למען מימוש החזון הציוני, קרי מדינת ישראל יהודית, דמוקרטית ובטוחה.

עמר מאמין שאפשר לשנות, אפשר לנהל מדיניות בטחונית שלא מערבת פוליטיקה בענייני ביטחון ויחד איתו ועם וחברי הכנסת המצוינים שלנו נוביל שינוי גדול במדינה".

ח"כ עמר בר-לב: "תודה רבה לאבי על הבעת האמון בי. אני גאה להיות מוביל הצוות המדיני-ביטחוני במפלגת העבודה לקראת הבחירות ולהצית תקווה ואמונה בקרב אזרחי ישראל שניתן להחזיר את היוזמה המדינית לידינו תוך שמירה על ביטחון ישראל. דגלנו המדיני ברור - למען ביטחון ישראל עלינו להוביל להיפרדות מהפלסטינים ולהחזיר את התקווה לשלום".

"עוני זה לא רק לחם. זה מושג רחב. מי שתופש את בעיית העוני כבעיית לחם הוא צר אופקים. עוני הוא בתרבות בחינוך בתעסוקה. עוני הוא בסולידריות ובעוצמה פנימית"
עמיר פרץ

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי