חיים ילין ויעל כהן-פארן ברשימת העבודה לכנסת ה-21

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה גאה לצרף לנבחרת שלה את ח"כ חיים ילין וח"כ יעל כהן פארן

מפלגת העבודה משלימה הערב את הרכב הרשיה לכנסת ה- 21. לאחר צירופו של האלוף במיל' טל רוסו מוקדם יותר היום, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי מודיע הערב על צירופם של ח"כ חיים ילין וח"כ יעל כהן פארן לרשימת העבודה.

ח"כ חיים ילין, לשעבר ראש המועצה האזורית אשכול, איש ההתיישבות ותושב עוטף עזה וחבר כנסת מוערך ישובץ במקום העשירי ברשימה לכנסת.

יחד איתו, מצטרפת גם ח"כ יעל כהן פארן, נציגת התנועה הירוקה בכנסת ומובילת המאבקים הסביבתיים בישראל. כהן פארן תשובץ במקום ה-16 ברשימה לכנסת.

 

השניים מצטרפים לאלוף במיל' טל רוסו, לשעבר מפקד פיקוד דרום, מפקד מפקדת העומק וראש אגף מבצעים לשעבר, שהצטרף היום למפלגת העבודה.

יו"ר העבודה, אבי גבאי, בירך הערב על כניסתם לרשימת העבודה לכנסת:
"כמי שראה מקרוב את פועלם של ח"כ ילין וח"כ פארן, אני גאה בהן ושמח על כך שהם מצטרפים לנבחרת הטובה ביותר בכנסת ובממשלה הבאה - הנבחרת של מפלגת העבודה. זאת נבחרת מנצחת. חיים, תושב עוטף עזה, ילחם יחד איתנו על החזרת השקט ליישובי הדרום. יעל, תוביל יחד עם נבחרת העבודה את המאבקים הסביבתיים למען איכות החיים של כולנו. שניהם חברי כנסת מנוסים שיובילו יחד איתנו את השינוי במדינה."

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון, הצעה לפרוגרמה למפא"י 1928

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי