עמיר פרץ נבחר כיו"ר מפלגת העבודה לכנסת ה-22

Thank you for rating this article.

עמיר פרץעמיר פרץ נבחר ליו"ר מפלגת העבודה לכנסת ה-22.

"אני חש את כובד האחריות המוטלת עליי, הערב הזה צריך להפיח תיקווה בלבבותיהם של כל האזרחים שוחרי השלום והצדק החברתי" (עמיר פרץ, 2.7.19).

תוצאות הבחירות:

1. עמיר פרץ (13,898 קולות  \ 46.57%)

2. סתיו שפיר (8,036 קולות \ 26.93%)

3. איציק שמולי (7,835 קולות \ 26.25%)

4. דוד לנדסמן (19 קולות \ 0.06%)

בסה"כ הצביעו 29,839 מתוך 65,3030 בעלי זכות בחירה שהם 45.69% וכן 51 קולות נמנעים.

עמיר פרץ, היו"ר הנבחר אמר "הערב הזה הוא ערב מרגש מאד עבורי ואני חש את כובד האחריות המוטלת עליי, הערב הזה צריך להפיח תיקווה בלבבותיהם של כל האזרחים שוחרי השלום והצדק החברתי ואני מודה לכל מי שתמך וגם לחברים שתמכו במועמדים האחרים , איציק שמולי וסתו שפיר שהם חלק חשוב בהנהגת המפלגה ובדור ההמשך שלה. החלטתי שלא לקיים את חגיגת הניצחון בשל השסע החברתי העמוק שהולך ומחריף לנגד עינינו , מחאת הישראלים יוצאי אתיופיה וההתפרצות הקשה היא ביטוי לתחושת אפליה רבת שנים שהם נושאים איתם , מחר נקיים את כל הפעולות הנידרשות לאיחוד המפלגה ולהפיכתה לבית פוליטי לכל ישראלי".

היושב ראש היוצא אבי גבאי, בירך ואמר "שוחחתי לפני זמן קצר עם היו"ר הנבחר, עמיר פרץ ואיחלתי לו הצלחה בתפקיד החדש. מאחל לו שיוביל את המפלגה להישגים הראויים לה" (טוויטר) וגם המתמודדים איציק שמולי, "מברך את עמיר פרץ עם היבחרו לראשות מפלגת העבודה ומאחל לו הצלחה. אני רוצה להודות לכל הפעילים והתומכים שלי שנתנו את הנשמה בבחירות- אוהב אתכם מאוד" (טוויטר) וסתיו שפיר, "מברכת את עמיר פרץ על בחירתו ליו"ר. מודה לחברי מפלגת העבודה שנתנו בי את אמונם ובחרו בי במקום השני. ממחר בבוקר מתפנים למאבק האמיתי מול הימין ולהחלפת שלטונו המושחת של נתניהו" (טוויטר).

הוסיפו ברכות מרב מיכאלי "יו"ר חדש וראוי למפלגת העבודה. ברכות לעמיר פרץ. האיש הנכון במקום הנכון. לכבוד הוא לי לקרוא לך יו"ר המפלגה שלי. עכשיו בואו נלך להחליף את הממשלה הזאת" (טוויטר), נחמן שי, "ברכות לעמיר פרץ. ניסים לא יהיו פה, רק עבודה קשה, סבלנית ונחושה. הוא יכול לעשות את זה" (טוויטר) וח"כ שלי יחימוביץ', "עמיר ברכות על הנצחון! מאחלת לך ולכולנו שנצא בזכותך מהמשבר. נעשה הכל כדי לסייע לך במשימה הלא פשוטה, ונחזור להיות רלוונטיים ומשפיעים ברוח ערכינו המשותפים. בהצלחה " (טוויטר).

גם יושב ראש הסוכנות היהודית ויו"ר המפלגה לשעבר יצחק (בוז'י) הרצוג, "ברכות חמות לידידי עמיר פרץ שנבחר להנהיג את מפלגת העבודה בשעה חשובה לעם ולמדינה וגם לעתידה של מפלגת העבודה. מפלגה עם זכויות רבות בהקמת והנהגת מדינת ישראל. ברכות לסתיו שפיר ואיציק שמולי על התמודדות מכובדת. זוהי זכות גדולה להיות שליח ציבור ולשרת נאמנה את מדינת ישראל. בהצלחה רבה" (טוויטר).

עוד על תוצאות הבחירות באתר המפלגה הרשמי.
"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי