תקציב דו שנתי טוב לכלכלת ישראל, סיפוח חד צדדי רע לישראל.

Thank you for rating this article.

תקציב דו שנתי טוב לכלכלת ישראל, סיפוח חד צדדי רע לישראל.

דרכה של מפלגת העבודה היא דרך של שלום ושל צדק חברתי. השלום שיבוא בהידברות והצדק החברתי בחלוקה הוגנת וחכמה של משאבי המדינה.

מפלגת העבודה תמשיך להיות סמן המתינות וההידברות בממשלה, סיפוח חד צדדי הוא צעד רע עבור ישראל ואנו ניאבק כנגדו. שוויון הוא אחד הערכים המובילים את תנועת העבודה מהקמתה, שוויון ללא הבדלי דת, גזע מין או נטייה מינית. שוויון לחיות בשלום ובביטחון. רק בדרך שוויונית ניתן יהיה לפתור את הסכסוך הישראלי פלסטיני, לא בצעדים חד צדדיים בהם נילחם מתוך הממשלה ונמשיך להוביל ברוח ערכי מפלגת העבודה.

שוויון הוא גם שוויון במשאבים ובהזדמנויות, המשק הישראלי חייב וודאות כלכלית ותקציב דו שנתי הוא הדרך להגיע ליעד הוודאות. אנו תומכים בתקציב דו שנתי שיאפשר מוכנות למצבי קיצון, מוכנות שתבוא לידי ביטוי בתמיכה של המדינה בעובדים, במעסיקים, בעצמאים, תקציב שיאפשר כלכלה אנושית עבור המשק כולו תוך כדי שמירה על יציבות המשק.

תנועת העבודה היא תנועה שורשית ורחבה הכוללת שורה ארוכה של ארגוני חברה אזרחית, אקטיביסטים וארגונים חינוכיים אשר פועלים לחינוך ומימוש ערכי הציונות, ההומניזם והסוציאל-דמוקרטיה שהם ערכיה של המפלגה. על כן התקיים היום פורום עם ארגונים חינוכיים בערכי המפלגה בהשתתפות יו''ר המפלגה שר הכלכלה והתעשייה ח''כ עמיר פרץ ומזכ''ל המפלגה ערן חרמוני.

המפלגה ושריה מניפים את דגל העשייה והמאבק להגשמת ערכי תנועת העבודה. אלו הם ערכינו, וזוהי שליחותינו.

"הגשמת האידאה איפוא באופן חלקי היא יותר חשובה לנו מאשר מלחמה עקשנית בעד התפיסה האבסולוטית של הרעיון"
פנחס לבון, גורדוניה - חוב. ט' יוני 1929 עמ' 21-22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי