איגרת מזכ״ל, אפריל 2021

Thank you for rating this article.

חברים יקרים, חברות יקרות,

מאמצי הקמת ממשלת השינוי בעיצומם. נבחרי ונבחרות המפלגה ובראשם/ן היו״ר, ח״כ מרב מיכאלי פועלים/ות ללא לאות להביא את התקווה לבוחרות והבוחרים שלנו. לצד זו, העשייה היומיומית איננה פוסקת. זה היה השבוע שעבר:

לראשונה אחרי ארבע שנים של נתק: מפלגת העבודה והלייבור הבריטי עושים את הצעד הראשון לקראת חידוש קשרי עבודה

בפגישה שקיימתי עם מקבילי במפלגת הלייבור הבריטי, המזכ״ל דייויד אוונס, סיכמנו על חידוש קשרי העבודה בין המפלגות. כזכור, הקשר בין המפלגות הוקפא על רקע אמירות בעייתיות הגובלות באנטישמיות של יו״ר הלייבור הקודם, ג׳רמי קורבין, וחוסר המעש שלו כנגד גילויי אנטישמיות מצד חברים במפלגה.

את השיחה ניהל חבר הפרלמנט הבריטי סטיב מקייב, יו״ר שדולת ידידי הלייבור הבריטי-ישראל (LFI). במהלך הפגישה הביע אוונס את צערו האישי על כשלון הלייבור הבריטי בתקופת קורבין בהתמודדות עם גילויי אנטישמיות ועל ההשלכות שהיו לכך על קהילות יהודיות בבריטניה ובארץ. לחצו על התמונה לקריאת הכתבה באנגלית :

ערן חרמוני

מוכרחים ומוכרחות לחזק את סיעת מפלגת העבודה בהסתדרות!

בסיעת העבודה בהסתדרות, נעמ"ת והגמלאים נערכים בימים אלו לקראת מערכת הבחירות הקרובה.

אני קורא לכן ולכם, להצטרף להסתדרות ולהתפקד לסיעת העבודה בהסתדרות אשר מייצגת את העובדות והעובדים חברות וחברי מפלגת העבודה ועומדת בראש אגף הצעירים של ההסתדרות.

על מנת להנות מזכות הבחירה והיכולת להשפיע יש להצטרף להסתדרות עד יום שישי, 30 באפריל. להצטרפות לחצו על הקישור https://signup.histadrut.org.il .

ובנוסף, יש להתפקד לסיעת העבודה בהסתדרות בקישור: https://forms.gle/DsUGJjD1VFswtxaA8

פנייתי ליו״ר מנהלת הליגות בכדורגל: להתאים את שעות משחקי הכדורגל של הקבוצות הערביות כך שלא יתנגשו עם שעות הצום ברמדאן

מתוך המכתב: ״נדמה לי כי אין צורך להכביר במילים באשר לעובדה כי במיוחד אנחנו במדינת ישראל שהנה מדינה יהודית ודמוקרטית, יודעים ומבינים את החשיבות בהתאמת לוח אירועי תרבות וספורט לחגים ומועדים דתיים ולאומיים. יתירה מזו, לא אחת נבחרות, קבוצות ישראליות ואף שחקנים שלנו בחו"ל נתקלים במצבים בהם הם נדרשים לשחק בזמן תאריך המקודש לעמנו, ואו אז אנו יודעים ומקפידים לדרוש *ובצדק* את התאמת לוח המשחקים.  נאה דורש נאה מקיים.״

לחצו לקריאת הכתבה בערבית שפורסמה באתר החדשות המוביל כל אל-ערב: 

ערן חרמוני

פנייתי למפכ״ל המשטרה בדרישה כי תפעל נגד הפרעות הגזעניות של הימין הקיצוני במרכז ירושלים ותחזיר את הביטחון לרחובות

מזה מספר לילות מגיעות קבוצות מאורגנות של פעילי ימין למרכז ירושלים, מתוך כוונה מוצהרת לחפש ערבים ולפגוע בהם פיזית.

עפ"י דיווחים בתקשורת אף התקיימו תקיפות אלימות כתוצאה מכך. אף עיתונאים וצוותי תקשורת אשר סיקרו במקום הותקפו. מהדיווחים הנ"ל עולה תמונה עגומה של אלימות גזענית קשה המתרחשת מידי לילה בירושלים, וכאשר משטרת ישראל נמצאת מולה בכוחות מדוללים ביותר אם בכלל, ואיננה פועלת באופן נחרץ למניעתה ולהגנת התושבים ו/או אנשי התקשורת, והלכה למעשה מפקירה אותם לגורלם אל מול הפורעים

האלימים. לקריאת המכתב לחצו כאן.

ערן חרמוני

בזמן שנתניהו נערך לאיחוד גדול בימין לקראת בחירות נוספות, עלינו להיערך לאיחוד גדול במרכז-שמאל

נתניהו לא מבזבז זמן ומבקש ממזכירות הליכוד להסמיך אותו לאיחוד רשימות. בעוד שאנו מקווים שנצליח להקים ממשלת שינוי ולמנוע הידרדרות לבחירות חמישיות, אסור לנו להיות שאננים ועלינו לפעול כבר מהיום לכך שמפלגת העבודה תוביל איחוד גדול במרכז-שמאל. צפו בקטע מראיון שלי ליעקב איילון בערוץ הכנסת:

ערן חרמוני

לתמיכה והצטרפות ליוזמה, אנא השאירו פרטים בטופס הבא. תוכלו גם להעביר את הקישור לחברים וחברות התומכים במפלגות אחרות בגוש - בסופו של דבר האחריות להביא לאיחוד המיוחל היא על כולנו.

לסיום, אבקש לברך את חברינו היקרים בני העדה הדרוזית לרגל חג הנביא שועייב (יתרו) עליו השלום, בברכת חג שמח. מי ייתן ותצלח דרכנו ויבוא שלום ושגשוג בארצנו. ' זיארה מקבולה'.

שלכם ושלכן,
ערן חרמוני
מזכ״ל מפלגת העבודה

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי