הצלחנו להביא ממשלת שינוי

Thank you for rating this article.

אי אפשר היה לפספס בימים האחרונים את הלחצים המשוגעים שהופעלו עלי לוותר. אבל המאבק שלי לא היה על הכסא שלי. בעניין הכסא האישי שלי עשיתי ויתורים מאד גדולים. המאבק הוא על מערכת המשפט שלנו. על הדמוקרטיה שלנו.
המקום בוועדה למינוי שופטות ושופטים שנאבקתי עליו היה המקום של כל הגוש הליברלי, הפלורליסטי, גוש ההגנה על מערכת המשפט מול גוש הימין. למרות זאת, נשארתי במאבק הזה לבד, והגעתי איתו לרגע האחרון בזכות התמיכה שקיבלתי מהסיעה הנהדרת שלי, והרוח הגבית האדירה שקיבלתי מכן ומכם.

מפלגת העבודהלאורך כל קמפיין הבחירות ובחודשים שעברו מאז הבטחתי שמפלגת העבודה בראשותי תעשה הכל כדי להקים ממשלת שינוי וכדי להחליף את שלטון נתניהו. וזה מה שעשיתי.

אלה רגעים שבהם מנהיגות צריכות לקבל החלטות. זאת היתה החלטה קשה, שעשיתי בלב כבד. אבל בזכות המאבק הזה הצלחתי לוודא נוכחות למפלגת העבודה בוועדה החשובה למינוי שופטות ושופטים לאורך כל הקדנציה ולקבל לאחריות המפלגה את ראשות וועדת החוקה, שגם ממנה נשמור על החקיקה שלנו דמוקרטית.

הצלחנו. הצלחנו מבלי לוותר על הערכים שלנו, הצלחנו תוך מאבק על עתידה של מדינת ישראל, של הדמוקרטיה הישראלית ועל העתיד של האזרחיות והאזרחים.

אבל הדרך כמובן, עוד ארוכה.

זה הזמן לקחת את התמיכה האדירה שלכןם ולבוא איתה לבנות איתנו את מפלגת העבודה. היום יותר מתמיד הוא הזמן שלנו לבנות את העתיד שלנו, את הממשלה הבאה, שלא תהיה רק ממשלת החלפת נתניהו, אלא ממשלת החזון שלנו.

בואו.

====

מעמוד הפייסבוק של יו"ר העבודה מיכאלי

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי