על הישגי העבודה למען החקלאים והרפורמה בחקלאות

Thank you for rating this article.

עוד ניצחון במאבק נגד הפגיעה בחקלאות ובמאבק להורדת יוקר המחייה הושג היום.

אנחנו מברכות ומברכים את שר האוצר ליברמן ושר החקלאות עודד פורר, שבחרו בדרך של שיתוף פעולה עם יתר חברי הקואליציה ועם החקלאים, ושנמנעו לבסוף מפעולות חד צדדיות שהיו מסכנות את עבודת הקואליציה.

דרך שיתופי פעולה והסכמות נצליח להביא יחד רפורמה שתוזיל את מחירי הפירות והירקות לצד תמיכה וחיזוק החקלאות בישראל.
חברי וחברות מפלגת העבודה ימשיכו להוביל את המאבקים הנמצאים בבסיס ערכי המפלגה תוך כבוד הדדי ושיתופי פעולה עם חברינו לממשלה ולקואליציה, למען כלל אזרחיות ואזרחי ישראל (מעמוד הטוויטר של העבודה).

השר נחמן שי: "החקלאות הישראלית היא אחד היסודות עליהם מושתתת מדינת ישראל. אנחנו במפלגת העבודה התעקשנו מתחילת הדרך כי הסכמות יושגו בדו- שיח עם החקלאים. מודה לשר עודד פורר על החלטה אמיצה ונכונה. אני מאמין שנגיע לרפורמה יעילה, שתזניק את החקלאות ותוריד את המחירים לצרכן הישראלי" (טוויטר, 11.1.22).

המשמרת הצעירה: "עוד ניצחון של מפלגת העבודה. שמחות שהגיעו להבנה שהרפורמה בחקלאות יכולה לעבור רק בהסכמה בקואליציה ועם החקלאים" (טוויטר, 11.1.22).

השר עמר בר-לב: "המאבק שלנו במפלגת העבודה מצליח! אני מודה ושמח על כך ששר האוצר אביגדור ליברמן ושר החקלאות עודד פורר ראו את האור ועובדים כיום יחד עם החקלאים, ולא בנפרד. אנחנו חייבים לאזרחי המדינה רפורמות שיורידו מחירים - ויזניקו את החקלאות בו-זמנית" (טוויטר, 11.1.22).

ח"כ אפרת רייטן: "שמחה על פריצת הדרך במו"מ בין חברי סיעת מפלגת העבודה ומשרד האוצר בנושא רפורמת החקלאות. אנחנו פועלים להורדת יוקר המחיה ממנו כולנו סובלים אבל בו זמנית מפלגת העבודה הצהירה שלא תוותר על החקלאות הציונית. קואליציה מורכבת מחייבת פתרונות יצירתיים!" (טוויטר, 11.1.22).

 

"מוזר בעיני שהציבור הישראלי לא שואל למחיר המלחמה, אבל מאוד מחולק, סוער וגעש לגבי מחיר השלום"
יצחק בן-אהרון, ילד לא רצוי - ביוגרפיה, 2003

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי