נלחמים על דרכו - לא נשכח ולא נסלח בעצרת רבין 29.10 כיכר ציון

Thank you for rating this article.

העצרת השנתית תתקיים 📅 מוצ"ש, 29.10, ה חשוון, 19:30 כיכר ציון ירושלים, וינאמו בה אנשי ציבור מובילים.

🟣 לאחר שאף תנועה אזרחית לא לקחה על עצמה את הפקת העצרת, החליטה מפלגת העבודה לקחת את המושכות ולקיים את העצרת השנתית ה-27.

שלטון החוק, המתינות, השאיפה למדינת מופת ולשלום, חיזוקה של הדמוקרטיה הישראלית, ההתנגדות לקיצוניות ולגזענות הם הבסיס המאחד שלנו והדבק שמאפשר לנו לחיות ביחד, בשלום. 🕊️🇮🇱

הציבור כולו מוזמן - בואו לגנות ביחד את הקיצוניות, את המסיתים, את השותקים מהמרפסת, להילחם על הדמוקרטיה, לחלום על תיקון עולם על השלום, להלחם על דמותה של המדינה שלנו. ❤️

לחצו להרשמה להסעות לעצרת

אשרו הגעה ושתפו דרך האיוונט בקישור. צפו ביו"ר המפלגה מרב מיכאלי על הסיבות לקיים העצרת בכיכר ציון:

החלטנו במפלגת העבודה להוביל השנה את העצרת השנתית לזכר ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, לאחר שבשנה הקודמת לא נערכה עצרת שנתית, לראשונה מאז הירצחו.
בעצרת ישתתפו נשות ואנשי ציבור מובילים.
קיום העצרת השנתית זו החובה של כולנו. צעירים וצעירות, וותיקים וותיקות, תנועות הנוער והבוגרים, מכינות קדם צבאיות, נשים וגברים, יהודים וערבים וכל מי שישראל חשובה לו. שלטון החוק, המתינות, השאיפה למדינת מופת ולשלום, חיזוקה של הדמוקרטיה הישראלית, ההתנגדות לקיצוניות, הסתה וגזענות הם הבסיס המאחד שלנו והדבק שמאפשר לנו לחיות ביחד, בשלום. כולכןם מוזמנות ומוזמנים - לגנות ביחד את הקיצוניות, את המסיתים, להילחם על הדמוקרטיה, לחלום על תיקון עולם על השלום, להלחם על דמותה של המדינה שלנו. בימים שבהם פעילים פוליטיים משתמשים באלימות חמורה כנגד מפגינים למען הדמוקרטיה על הגשרים, בימים שבהם המסיתים הופכים למועמדים לשרים, החובה שלנו היא להתייצב כנגד ההסתה, למען הדמוקרטיה. חובתנו האזרחית וגם ההיסטורית היא לזכור, לא לשכוח ובעיקר לוודא דווקא בימים אלו של בחירות חשובות ושל אלימות כלפי המפגינים בגשרים, שהקיצוניים לא יצליחו שוב לפגוע בדמוקרטיה שלנו. זה הבית האהוב שלנו ועל כולנו להלחם עליו ולהלחם על דרכו.

בואו לכיכר ציון עם משפחה וחברים, שתפו את האיוונט וביחד נלחם על דמותה של המדינה שלנו.

"כדי לקיים את יסוד השבת בחיי ישראל אינני צריך להסכמים בין מפלגתיים... השבת בשבילי היא מעמודי התרבות העברית וההישג הסוציאלי"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי