סיום שלב הגשת המועמדויות לתפקיד יו”ר 2011

Thank you for rating this article.

מזכ”ל מפלגת העבודה חיליק בר הודיע כי היום, יום חמישי 30/6/11, בשעה 17:00, הסתיים רשמית חלון הזמנים להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר מפלגת העבודה ומועמדה לראשות הממשלה וכי בעת סגירת הגשת המועמדות הרשמית נרשמו כ-5 מועמדים והם (לפי סדר הא”ב):
ח”כ יצחק(בוז’י) הרצוג
ח”כ שלי יחימוביץ
עמרם מצנע
אראל מרגלית
ח”כ עמיר פרץ

ועידת מפלגת העבודה, אישרה ביום 27/03/11 את התקנון לקביעת יו”ר מפלגת העבודה, וקבעה, כי ניתן להגיש מועמדות לתפקיד בין יום שלישי 28/06/11 בשעה 10:00 ועד יום חמישי 30/06/11 בשעה 17:00. על כל אחד מהמועמדים שהגישו מועמדות לתפקיד, הייתה החובה להגיש למזכ”ל המפלגה חיליק בר ובפני ועדת הבחירות המרכזית:
טופס הגשת מועמדות חתום.
תשלום אגרת בחירות בסך 10,000 ₪.

אישור סופי על מועמדותם של המגישים יינתן בשבוע הבא למועמדים ע”י יו”ר ועדת הבחירות המרכזית, הד”ר רענן כהן. הבחירות לתפקיד יו”ר מפלגת העבודה יתקיימו ביום ה- 12 ספטמבר 2011 וסיבוב שני במידת הצורך יתקיים ביום ה – 21 ספטמבר 2011.

חיליק בר: “מועמדותם לראשות המפלגה של כל החמישה, אשר הינם ללא ספק אנשים בעלי זכויות ציבוריות רבות, כל אחד בתחומו, מוכיחה כי מפלגת העבודה הינה מניה חשובה ששווה ונכון להשקיע בה. אין לי ספק כי לאחר הבחירות, יתאחדו שאר המועמדים סביב היו”ר הנבחר, יחד עם פעילי המפלגה וראשיה, ויובילו את המפלגה חזרה למקום לו היא ראויה בציבור ובחברה הישראלית”.

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי