מפגש הנבחרת המוניציפאלית 2023

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה נערכת לבחירות המוניציפליות ב-35 רשויות מקומיות מדן ועד אילת - המפלגה קיימה היום כנס יחד עם כלל המועמדות והמועמדים בבחירות.

יו״ר העבודה, ח״כ מיכאלי: ״מדינת ישראל נמצאת במצב חירום, ממשלת ההפיכה המשטרית, לא רק גזרה מלחמה על הדמוקרטיה, הביטחון והכלכלה שלנו, אלא גם על הרשויות המקומיות״.

מפלגת העבודה

היום (שלישי) ערכה מפלגת העבודה יום עיון לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בחודש אוקטובר הקרוב.
בכנס נכחו חברות וחברי הכנסת של המפלגה, ראשי ערים שונים והנציגות והנציגים השונים של המפלגה בבחירות המקומיית.

בכנס עסקו הנוכחות והנוכחים בהיערכות לבחירות במגוון היבטים משפטיים וכלכליים וכן חתמו על מסמך עקרונות היסוד והערכים של מפלגת והעבודה ומגילת העצמאות. אליהם מחויבות ומחויבים כלל הנציגות והנציגי המפלגה ברשויות המקומיות.

מרב מיכאלידברי יו"ר המפלגה מרב מיכאלי: "ממשלת ההפיכה המשטרית מנהלת מערכה אדירה כדי להשתלט על הרשויות המקומיות בבחירות המוניציפליות הקרובות. היא רוצה להפוך גם את העיריות לזרוע ביצוע בשירות הדיקטטורה. אסור לנו לאפשר לזה לקרות.
מפלגת העבודה עושה מאמצים אדירים כדי לרוץ באיחודים עם הגוש הליברלי, עם תנועות המחאה, עם מנהיגות מקומית פלורליסטית כדי לעצור את ניסיונות הממשלה להשתלט על הרשויות המקומיות.
היום ערכנו יום עיון יחד עם כל המועמדות והמועמדים שלנו בערים השונות. כולם חתמו על מסמך עקרונות היסוד והערכים של מפלגת העבודה המבוססים על מגילת העצמאות. פתק לרשימות הללו הוא פתק בטוח נגד הגזענות וההקצנה ובעד ליברליות ופלורליזם.
בכנס שערכנו היום, שוחחתי ארוכות עם המועמדות והמועמדים המצוינים שלנו ואמרתי להם שלהיות נבחר ונבחרת ציבור זוהי משימה לא פשוטה, כל מי שנמצא בפוליטיקה יודע כמה לעיתים זו משימה מורכבת, מאתגרת ולעיתים כפוית טובה. חלקכם עושים זאת בפעם הראשונה וחלקכם ותיקים - אני מסירה בפניכם את הכובע - החשיבות להתייצב למול המאבקים איננה מובנת מאליה.
אני גאה בכוח שלנו בצורה בלתי רגילה, בכל אחת ואחד מכןם נבחרת מקומית ואזורית. אתןם חלון הגאווה שלנו ואני בטוחה שבאוקטובר תביאו את הניצחון
" (טוויטר).

יו״ר סיעת העבודה, ח״כ אפרת רייטן:

"הבחירות המוניציפליות הן רגע קריטי עבור המאבק שאנחנו מנהלים מזה 8 חודשים נגד הממשלה ההרסנית הזו. זה אחד מרגעי השיא במאבקנו הערכי. זהו רגע חשוב מאי פעם, ייצוג הקול הליברלי בעירכם, בעידן של ממשלה גזענית, מושחתת וחשוכה, הוא מרשים וחשוב, ואני סומכת עליכם שתצליחו לעשות זאת.לכו בדרככם, לפי צו מצפונכם".

ח״כ נעמה לזימי:

"בתור מי שצמחה בשלטון המקומי, אני כל כך מאמינה בחיבור הלוקלי לארצי, שהוא לא רק פוליטי, הוא גם אידאולוגי וערכי. היום, עם ההפיכה המשטרית, אנחנו רואים את זה עוד יותר. דווקא בעת הזאת, חיזוק והצלחתו של שלטון מקומי פלורליסטי, חברתי, ששואף לחיים משותפים, צדק ושוויון - הוא הצלחת כולנו".

מפגש הנבחרת המוניציפלית

במעמד יו"ר מפלגת העבודה חברי הכנסת והנהלת המפלגה (בבית ברל)

סדר יום העיון

11:00-11:30 – התכנסות כיבוד קל וברכות.

11:30-11:45 – חתימה משותפת של כל המועמדים על מגילת העצמאות.

11:45-12:00 – טקס הוקרה ליו״ר הועדה המוניציפלית סימון אלפסי המסיים 34 שנות עבודה כראש עיריית יקנעם.

12:00-12:15 – כל מה שצריך לדעת בהיבט המשפטי של קמפיין הבחירות.

12:15-12:30 – עשה ואל תעשה, נהלי העבודה וניהול תקציב הבחירות דורון ארגוב/סטפק.

12:30-12:45 – הצגת תכנית משמר החינוך - רמי הוד ואיתמר

12:45-13:15 – הצגת מערכת שיתוף ציבור.

13:15-13:45 – הצגת מערכת ניהול קמפיין הבחירות יאיא סופט.

13:45 - אבנר סטפק ויאיר טרצ'יצקי: על השפעת המחאה על הבחירות המקומיות וכיצד משתפים פעולה.

===

הופץ מטעם מטה המפלגה בדוא"ל וערוצי המדיה החברתית

"שלום יבוא כשהערבים יאהבו את הילדים שלהם יותר משהם שונאים אותנו"
גולדה מאיר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי