פניה לקהילת מפלגת העבודה בעת מלחמת סוכות 2023

Thank you for rating this article.

חברות וחברים,

20 ימים עברו מאז היום הנורא בחיינו.
20 ימים שמרגישים כמו 20 שנים.

נדמה שכולנו הפכנו אחרות בימים האלה. הצער העמוק שאנחנו חוות וחווים אינו זהה לצער שחווינו מימינו. נדמה שכולנו, מדינה שלמה, הצטרפה למשפחת השכול ביום אחד. אין אחת או אחד שלא מכיר אדם שנרצח, נפצע או נחטף. התמונות והסיפורים של הילדים הקטנים, של הצעירים היפים כל כך, של המבוגרים שרק רצו להינות משבת רגועה בקיבוץ ושל המשפחות היפיפיות - שנעלמו מעל פני האדמה בשעות ספורות ילוו אותנו כל חיינו. ה- 7/10/2023 הוא יום שיעצב את עתידם של יהודים וישראלים דורות קדימה.

ומתוך הכאב, עלינו לקום. עלינו למצוא את הכוחות כדי לסייע למי שזקוק לנו יותר מכל. כי אם יש משהו שגילינו ביום הנורא הזה הוא שמדינת ישראל לא נמצאת רק במשבר בטחוני אלא גם במשבר אזרחי – אין מדינה ואין ממשלה יש ״אחים לנשק״, יש מתנדבים מדהימים ויש תורמים. יש יוזמות אזרחיות חסרות תקדים המטילות צל כבד על עליבותה של הממשלה הגרועה בתולדות ישראל ועל העומד בראשה. הגרוע שבמנהיגי העם היהודי אי פעם. אדם שלא ראוי לעם הנפלא הזה וחייב לעזוב מיד את תפקידו.

אנחנו מזמינים אתכם ואתכן להצטרף אלינו בתקופה הקשה הזו ולהתנדב עם מפלגת העבודה.
נעבור את התקופה הזו יחד.

מטה חקלאי מפלגת העבודהחמ"ל יד לחקלאי.ת של מפלגת העבודה

בזמן שמשרד החקלאות לא נותן מענה ולא נותן פתרונות הוקם במטה המפלגה חמ"ל יד לחקלאי.ת בהובלת של ראש המטה הפוליטי של מפלגת העבודה טלי חייט, מתחילת השבוע גוייסו להתנדבות לעבודה בחקלאות בפריפריה הצפונית והדרומית למעלה מאלף מתנדבים ביניהם חברי וחברות מפלגה רבים אשר התגייסו לצו 8 לחקלאות.

להצטרפות כאן ועוד מידע פה.

דברי יו"ר המפלגה

מאז ה7/10 אין רגע שאני לא חושבת על החטופות והחטופים.
מהבוקר עד הלילה, כמו כולם, אני מתייסרת במחשבה מי דואג לתינוקות ולילדות ולילדים שמוחזקים בידי מפלצות החמאס? מי אומר להם שהכל בסדר כשהם בוכים? מי דואג למבוגרות והחולים שיקבלו את התרופות שהם כל כך תלויים בהם? מי מדברת לילדים עם הצרכים המיוחדים בשפה שהם מבינים?
אי אפשר לנשום בתוך הסיוט הזה.
אין למדינת ישראל משימה חשובה יותר מהשבת החטופות והחטופים ואין למדינת ישראל משימה מורכבת יותר מהשבת החטופים. זה אירוע חסר תקדים בהיקף ובחומרה שלו. כל אזרחית ואזרח בישראל מבין את זה, חוץ מאזרח אחד – נתניהו.
לנתניהו אירוע החטופים חמור רק בגלל שהוא אסון יחסי ציבור ודימוי לקמפיין. אז מה הוא עושה? ממנה אדם שלא ילכלך עליו בתקשורת, את גל הירש. הירש הוא ממש לא האדם המתאים למשימה : אדם ללא ניסיון בהשבת חטופים או במשא ומתן מורכב, לא דובר ערבית, הוא נמצא במשפט פלילי חמור ומעל הכל, חייליו נחטפו ללבנון בשנת 2006 והודח מצה״ל בגלל תפקוד לקוי. אבל הוא נאמן למשפחת נתניהו וזה מספיק כדי לתת לו את האחריות למשימה הכי מורכבת והכי חשובה שהוטלה על אדם אחד מאז 1948.
במקביל, נתניהו מנסה לנטרל את הביקורת של משפחות החטופים על ידי סכסוך ביניהן. כשכולם מתאחדות ומתאחדים בשעה הקשה הזו, הוא מפלג, מסכסך ומפריד ביניהם באמצעות הקמת פורום אחר של משפחות שאיתן הוא הוציא הודעה שקרית שמשפחות החטופים תומכות בו.
זו אכזריות ששמורה לאנשים שרוצים לפגוע בישראל, לא לראש ממשלה שלה.
נתניהו מסוכן לביטחון החטופות והחטופים כי הטובה שלהם לא מעניינת אותו, רק טובתו.
את נתניהו צריך להחליף עכשיו, מיד, במי שכן אפשר לסמוך עליו שידאג לחטופים.
זאת האחריות שלנו, אני לא אתן לאף אחד לסכן את החטופים שלנו בשביל להציל את עצמו.

שלכםן
מרב מיכאלי

בשלושת השבועות האחרונים סיעת העבודה עושה לילות כימים על מנת לסייע למשפחות הניצולים, הפצועים והחטופים בכל דרך אפשרית, למען העצמאים והעסקים הקטנים עד שיימצא מתווה ראוי עבורם ועבור עובדיהם. נלחמנו בועדות הכנסת, ביקרנו את משפחות המפונים, ביקרנו בחמ"לים של אזרחים מופלאים, ניחמנו משפחות רבות וייצגנו את הכנסת בהלוויות כואבות ושוברות לב יחד עם כל העם שלנו שהגיע לנחם ולהושיט יד.

===

הופץ כדיוור אלקטרוני לחברי.ות המפלגה

"עם לא יזכה לחירות אם לא יבטיח חרות שכניו"
קארל מרקס

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי