אורי מלרון נבחר ליו"ר נוער העבודה הזמני

Thank you for rating this article.

נוער העבודה חוזר✊

היי חברים,
לאחר תקופה ארוכה בה גם המפלגה וגם הנוער היו רדומים, אנחנו מחזירים את הנוער לפעילות.
ביום שישי נבחר אורי מלרון באופן רשמי על ידי מזכירות נוער העבודה לתפקיד יו״ר הנוער הזמני, מתוך מטרה להחיות את נוער העבודה. בימים הקרובים נחזיר את הנוער לפעילות מלאה💪

נוער העבודהאורי היה סגן יו״ר נוער העבודה והשתתף בהקמת ארגון המחאה ״עכשיו הנוער״.

עברה עלינו תקופה לא קלה, אבל עכשיו זה הזמן להתעורר. עכשיו זה הזמן שלנו להיאבק למען החזרת החטופים ונגד הממשלה הרעה הזו🎗

מצפה לנו הרבה עבודה לקראת הפריימריז, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לפגוש את כולכם.🚩
מצפים לראות אתכם כבר במוצ״ש הקרוב בקפלן איתנו ועם שאר המפלגה.

אורי מלרון מוסר: "אמל״ק: נבחרתי לראשות נוער העבודה - ועכשיו בונים בית למחנה הליברלי. את המסע שלי בפוליטיקה התחלתי כבר בכיתה ז׳, כאשר הצטרפתי לתנועת ״נוער העבודה״. הכרתי שם אנשים מדהימים, כמו ליאור ליוברסקי, אייל צמיר ועמר בן-גרא. דרך הנוער ראיתי בפעם הראשונה איך נראת פוליטיקה מאחורי הקלעים, כשהשתתפתי בקמפיין הראשון של מרב מיכאלי. מאוחר יותר הפכתי לסגן יו״ר נוער העבודה, והשתתפתי בקמפיין הבחירות האחרונות של המפלגה. לאחר הבחירות בהן הפסדנו לקחתי פסק זמן קצר, שנגמר מהר מאוד כאשר ראיתי את יריב לוין מכריז על ההפיכה המשטרית. מהר מאוד מצאתי את עצמי מפגין עם חבורת נערים מול משרד החינוך נגד השר קיש. חבורת הנערים הזו הפכה עם הזמן לארגון "עכשיו הנוער".
ועכשיו מה? עכשיו עומדת בפנינו ממשלה נוראה שהפקירה את בניה ב-7 באוקטובר, וממשיכה להפקיר אותם כבר למעלה מחצי שנה. זו אותה ממשלה שפילגה את העם, ובגללה מיליונים יצאו לרחובות. למיליונים האלה יש כוח אדיר. זירת המחאה היא זירה חשובה, אבל הזירה הכי חשובה ומשפיעה היא הזירה המפלגתית.
צו השעה הוא הקמת בית פוליטי למחנה הליברלי, שמתחיל ממפלגת העבודה. ביום שישי נבחרתי להיות יו״ר נוער העבודה, מתוך מטרה לעשות הכל כדי לשרת מטרות אלו.
מעניין אתכם להצטרף? מלאו את הטופס שבקישור" (טוויטר).

מוזמנים לחזק אותנו באינסטגרם:
https://www.instagram.com/p/C5vSuDzIyfy/?igsh=Y2treHJoZml4bTlz

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי