מכתב ממזכ"ל המפלגה בנושא פרשת כרטיסי האשראי

Thank you for rating this article.

אמש התפרסמה כתבה בתקשורת המדברת על קובץ חברים שייתכן ונשלח למטה אחד המועמדים והכולל פרטי כרטיסי אשראי ו/או חשבונות בנקים של החברים. ברור הוא כי רשימות חברים מהמפלגה נשלחות למטות המועמדים בכל יום ובאופן שוטף, ובדרך כלל אין כל בעיה או תקלה בהם. יחד עם זאת, לאור השמועה האמורה, נעשית כרגע בדיקה יסודית במפלגה האם אכן קרה הדבר ואם כן אז כיצד קרה, ובכל מקרה נשלחה על ידי אמש הנחייה מפורשת ומפורטת בגיבוי היועץ המשפטי למפלגה, לכלל המטות והמועמדים באשר לכיצד עליהם לנהוג במידה וקיבלו רשימה כזו.  מעבר לכך, בטוחני כי אם מטה זה או אחר אכן קיבל בשגגה רשימה עם מידע אישי אסור לפרסום, הרי שהוא יטפל בכך בהתאם להנחייה והנהלים ולא יעשה בכך שימוש פסול, שכן הדבר מהווה עבירה על החוק.

זה גם המקום להרגיע מעט ולעדכנכם כי אלפי הטפסים ופרטי החברים נמצאים בידיהם הבטוחות והאמינות של חברה מקצועית חיצונית, אשר מקלידה וסולקת אותן, חברה עם ניסיון עשיר בתחום אשר אף סולקת ומקלידה את דוחות "משטרת ישראל" ומאכסנת את הטפסים בכספת מאובטחת לפי כל הכללים והנהלים המחמירים ביותר הקיימים.

בטוחני כי כל מתפקד אשר שם פרטי חשבון הבנק או כרטיס האשראי שלו בידי המפלגה יכול להיות בטוח כי גם אם אכן קרה הדבר הוא מטופל ביסודיות ולפי כל נהלי הזהירות, ועל אף זאת, אם במידה ומי מהמתפקדים מגלה פעולה לא חוקית שנעשתה בכרטיס האשראי שלו הרי שאני מזמינו לפנות למפלגה לקבלת סיוע אמין ומקצועי וליווי צמוד בנושא.

אני מאחל לכולנו המשך פעילות וחברות פורייה במפלגה ומקווה כי נמשיך בתנופה בה התחלנו ולא נידרש למקרים דומים בעתיד.

 

שלכם בברכת חברים,

 

חיליק בר

מזכ"ל המפלגה

"... אין לפרולטוריון מה להפסיד מלבד כבליו יש לו עולם ומלואו להרוויח. פועלי כל העולם התאחדו!"
קארל מרקס, המניפסט הקומוניסטי

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי