עדכוני מפקד 2011

Thank you for rating this article.

ראשית, ברצוני לפרגן בענק למועמדים ליו"ר, למזכירי הסניפים והמחוזות וכלל החברים והפעילים מכלל המגזרים שסייעו לפקוד חברים חדשים, ויותר מכך לאלפים שהצטרפו ספונטנית על מנת לחזק את המפלגה ולהיות חלק מהתחדשותה, שיקומה ובנייתה!

נכון לשעה זו וכמעט בכל תרחיש שהוא, הרי שכולנו שייכים למפלגה אשר לכל הפחות שילשה את כוחה וחבריה בציבור, וזהו מקור גאווה לכולנו! אני מבקש להודות לכלל עובדי המפלגה ולמר עידן יגודה מנהל המיפקד שניצח על המהלך המרשים - שאפו ענק לכולנו! אני מקווה ומאמין כי זוהי רק תחילת הדרך.

אי אפשר ולא נכון להתעלם מהנאמר בתקשורת על המיפקד שנערך במפלגה. בנושא זה חשוב לי שתדעו כי דעתי, הדומה גם לדעתם של כל הנוגעים לדבר, הינה שהמיפקד הגדול שנערך במפלגה הוא מיפקד ראוי, ישר ונכון אשר נערך מתחילתו ועד תומו ע"י חברה חיצונית ובפיקוח הדוק של ועדת הבחירות בראשות ד"ר רענן כהן וכי הבדיקה בו והפיקוח עליו ייעשו בצורה יסודית ככל הניתן גם ע"י כב' השופטת שרה פריש אשר גוייסה למשימה החשובה.

הניסיונות להכתים מפלגה שלמה או מגזרים שלמים אינם ראויים, אינם במקום ואין לי ספק כי בסופו של הליך יתברר כי זהו אחד המיפקדים המסודרים ווהראויים שנערכו במפלגה אי פעם.

זוהי גם הזדמנות מצויינת לברך את המצטרפים החדשים שבכם על הצטרפותכם למפלגה! הצטרפותכם חשובה לנו ואנו מקווים כי ציפיותיכם מהמפלגה יתממשו וזו בתנאי ותהיו חלק מבנייתה ועיצובה בעתיד!

אני מאחל לכולנו המשך פורה של בניית המפלגה ועתידה!

"לא יהיה נורא אם ניסע לגוש עציון באשרת תייר"
יצחק רבין, אחרי ביקור בגוש עציון במערכת הבחירות 1977

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - תזכור

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי