הוצאות הפרסום של העבודה על פייסבוק בבחירות 2019

Thank you for rating this article.

מפלגת העבודה הוציאה על פרסום פייסבוק בחודש לפני הבחירות לכנסת ה-21 889,969₪ עבור 1,604 מודעות שהם בממוצע 554₪ למודעה.

מיקוד שלעומת זה של הליכוד כנראה היה מאוד לא יעיל ומתוכנן.

מפלגת העבודה

כמובן שההוצאה על כלל פרסום הדיגיטל לכל תקופת הבחירות ובערוצים הנוספים לפייסבוק גבוהה כנראה בעשרות אחוזים.

על אפקטיביות הפרסום אפשר להקיש מתוך עלות ממוצעת למודעה בקמפיין הליכוד של 3,976₪ עבור 696 מודעות - כלומר פילוח ומיקוד משמעותית גדולים יותר. בליכוד ידעו מה עושים ומי קהלי היעד ולכן ניצלו באופן הרבה יותר יעיל, מפולח וממוקד את התקציב שגם כך היה גדול בערך פי 3.

מצד שני, מפלגת העבודה לא הייתה ממוקדת ופיזרה תקציב קטן הרבה יותר על הרבה יותר מודעות, קהלי יעד, מסרים והעדר מיקוד. למעשה, העבודה פרסמה כמעט פי 3 מודעות בכשליש מהתקציב ולעומת זה של הליכוד ולכן ועל פניו האחרון היה יעיל פי 9 בהגעה לקהלי-היעד וההנעה שלהם לפעולה.

* מתבסס על נתוני אתר "מאה ימים של שקיפות"

"אנחנו הבית של כל יהודי בעולם אנחנו המקלט אנחנו גם האחריות"
יצחק רבין, מתוך נאום בקונגרס הציוני בירושלים (ה-3 בפברואר 1992)

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

מצב מפקד

חברי.ות מפלגה פעילים: כ-38,000 (ועוד כ-4,600 ממתינים לתשלום).
לנתונים המלאים | התפקדות

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 26.4.24, העבודה-מרצ עם 9 מנדטים (בראשות יאיר גולן), מרצ 4 והעבודה 0 מנדטים.
למעקב סקרים

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי