די לאנרכית המתמחים , שימשיכו להאבק אבל גם לעבוד!

Thank you for rating this article.

די לאנרכיה הרפואית של המתמחים  שימשיכו להיאבק אבל גם לעבוד! 

המשך מאבקם  של הרופאים או ליתר דיוק המתמחים זאת ממש אנרכיה. התנהגות חסרת אחריות של אלה שבכול יום  חיינו ובריאותינו עשויים להיות מופקדים בידיהם ! השביתה ההפגנות והמחאה היו ללא ספק מוצדקות עד לחתימת ההסכם!

האם המתמחים אינם מיוצגים על ידי ההסתרות הרפואית? נכתב בעיתונים שהייתה להם נציגות היו להם נציגים, שהשתתפו במסע ומתן היכן הם היו לפני החתימה? ואם הייצוג שלהם לא הספיק או לא היה איכותי מספיק ? למה הם לא אמרו זאת באופן מפורש קודם לכן.

הם יכלו לטעון שהסתדרות הרפואית איננה מייצגת אותם ולכן כול הסכם שתחתום אינו על דעתם , אבל את זה הם היו צריכים לטעון לפני חתימת ההסכם ולא לאחריו. 

ואם ד"ר אידלסון וחבריו ידעו שהמתמחים לא מרגישים מיוצגים אסור היה להם לחתום בשמם. 

אבל יש כללי משחק מקובלים הם מוצו יש הסכם ויש גבול להפקרת בתי חולים וחדרי מיון.

גם אם המתמחים לא ניהלו את המאבק נכון מבחינתם הם צריכים לקבל את הדין.

ולהמשיך להיאבק אולי בדרכים אחרות , למשל לטעון שמי שעושה משמרת לילה לא עובד ביום שלפני וביום של אחרי ואו לחלק  את היממה לשלוש משמרות בוקר ערב ולילה , שעושים משמרת אחת או שתים גג אין 24 שעות עבודה ברציפות.  על זה אפשר ללכת לבית דין לעבודה, ולהצליח ! אולי גם לבקש על משמרת לילה יותר כסף גם זה הגיוני. אבל לשבות או להתפטר אחרי חתימת הסכם על גב החולים לא בבית ספרינו.

 

על הירידה בשכר מצמצום המשמרות אפשר להתווכח! לדעתי האישית לא צריך להוריד להם. כי זכותם לעבוד בתנאים אנושיים ולא לסכן חיי אדם בגלל עייפות.

 

 

"מדיניות ישראל צריכה לקרב את השלום. יש רק שתי אלטרנטיבות, שלום והשמדת ישראל"
דוד בן-גוריון, מוקד 1970

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי