בזמן משא ומתן אסור לבנות הדדית!

Thank you for rating this article.

אני מציע שישראל תציע הקפאת בניה בכול השטחים אשר במחלוקת באופן הדדי וזאת כמובן רק עם תחילת המשא ומתן נראה לי , שאיש לא יוכל להתנגד לעמדה כזאת שהיא צודקת וניראת צודקת.

אין שום סיבה שצד כול שהוא יהיה בעמדת יתרון וישפיע על תוצאות המשאומתן . אני מציע להציע זאת לאמריקאים ואם הם יסרבו לכך הם לא יוכלו להראות כמתווך הוגן אלה כמי שמזדהה אם אחד הצדדים.

מדיון על כך יכול להיות שתמצא פשרה שהישראלים , יבנו בשכנות ישראליות כגון : רמות גילו הגבעה הצרפתית וכדומה. והערבים והפלשתינאים בשכנות שלהם אבו דיס ושעפת וכדומה. כך עושים סדר וצדק. ובכלל הקפאה רק בתנאי שיתקיים משא ומתן אחרת מה הטעם?

"בסכסוך הערבי-ישראלי אני לא רואה אפשרות להגיע לפתרון על ידי אמצעים צבאיים, אם בכלל יש סיכוי. זה רק בדרך של משא ומתן מדיני"
יצחק רבין, דיון מטכ"ל בספטמבר 1974

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

מעל 22 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

העבודה בסקרים

נכון לתאריך 24.6.24, העבודה-מרצ עם 11 מנדטים (N12), העבודה 5 ומרצ 4 מנדטים (מעריב)
למעקב סקרים

יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי