בנימין (פואד) בן אליעזר - הכי צעיר שיש

Thank you for rating this article.

שלום רב,

אנחנו פונים אליכם כאנשים צעירים שמלווים את ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר מזה שנים. את פועלו רב השנים של פואד בממשלה, בכנסת ובמפלגה אתם ודאי מכירים, וניתן להרגיש במעשיו ובשינויים שהוביל בכל פינה בחיינו. אנחנו, שמכירים אותו ברמה אישית, ביקשנו לכתוב לכם על מיהו פואד בשבילנו – האיש, החבר, הבוס, ובעיקר, מודל להערצה של עשייה למען המדינה והמפלגה.

צעירים רבים כמונו ליוו ומלווים את פואד. למרות פער הגילים, השילוב הזה היה תמיד הכי טבעי והכי אמיתי, כי פואד מדבר בגובה העיניים. הוא ישיר, חכם, בעל חוש הומור ועם המון ניסיון פוליטי. כל יום, יש משהו חדש ללמוד ממנו. פואד הוא איש מדהים, חם ואוהב, איש משפחה. הוא מתייחס לכל פנייה המגיעה אליו מהציבור בדיוק כפניה המגיעה מבעלי תפקידים ברחבי העולם, בממשלה ובכנסת. פואד חינך אותנו אודות כובד האחריות שיש לצעירים במדינה, ולימד אותנו לא לפחד להנהיג, לקבל החלטות, להוביל, וגם לטעות, לעיתים. הוא איש של עבודה קשה: הראשון להגיע בבוקר למשרד והאחרון ללכת לישון. עובד ללא הפסקה, מקיים פגישות מסביב לשעון, עד שלא אחת, הצליח לעייף גם אותנו ...

אין זה סוד, כי בימים אלו נשמעות קריאות במפלגת העבודה, על הצורך לשלוח את "הותיקים" לביתם. לעניות דעתנו, זו הטעות הגדולה ביותר שמפלגת העבודה יכולה לעשות! מפלגה, שחרטה על דגלה סובלנות וסבלנות, שאמורה לכבד את עברה, את האנשים שבנו אותה ואת המדינה, והיו נאמנים לה לכל אורך הדרך, חייבת לכבד ולשלב בהנהגתה, גם את הדורות הקודמים, כדי שתוכל להגיע לניצחון בבחירות הקרובות.

איך הפכו המילים ניסיון, ידע, מורשת ומנהיגות, למילים מגונות, ככלל שהן עולות במשפט אחד עם וותיקי המפלגה? עברה של מפלגת העבודה מלמד שוב ושוב, כי רק אחדות כוחות בהנהגה, תאפשר לה להוביל.

היינו לצידו של פואד בפגישות עם ראשי מדינות, ראינו אותו מוביל משא ומתן מדיני וכלכלי, מקבל החלטות גורליות לביטחון המדינה, ליווינו אותו במפגשים עם הנהלות ועם פועלים, צפינו בו מפשר, יוזם וחותר לשינוי חברתי: העלאת שכר המינימום, שילוב חרדים וערבים במעגל העבודה, הגדלת היצע המעונות לילדים, עידוד אמהות בשוק העבודה, חיזוק העסקים הקטנים, עידוד מחקר ופיתוח בדגש על אזורי הפריפריה ועוד ועוד. נפעמנו, בכל פעם, בה הוא ראה את הנולד בתהליכים במזרח התיכון ובשינויים סוציו-אקונומיים בתוך החברה הישראלית.

לא בכדי, כל צעיר שעבד לצידו של פואד הגיע רחוק. הוא תמיד מפתח את האנשים שלצידו, מאמין בהם ומאפשר להם לפרוח ולהתפתח. לא נתקלנו בתופעה דומה בנוף הישראלי, תופעת "צעירי פואד", כבר עשתה לעצמה שם: שרון קדמי, שהחל כיועץ מקצועי והפך למנכ"ל משרד התמ"ת, ואחד ממובילי המשק בישראל; רונן צור, העומד בראש משרד מוביל לאסטרטגיה ציבורית ואבי מגידו, שימש כיועצו המקצועי והיום סמנכ"ל לקוחות עסקיים בסונול.

לפני מספר חודשים, אמר חיליק בר, מזכ"ל המפלגה: "פואד, למרות גילו ומעמדו תמיד קידם אנשים צעירים, אני בניהם. צעירים רבים בתפקידי מפתח חבים לו הרבה על קידומם ודחיפתם. פואד לימד אותנו כמה חשוב הבית המפלגתי ואחדותו, כמה חשובה החברה והמדינה וכמה תפקידנו כצעירים הוא קריטי בשמירה על הבית. פואד לא קידם צעירים, כי היה חייב או צריך לקדם אותם, הוא באמת ובתמים מאמין בדור הצעיר ובתפקידו של הדור הצעיר בבניית עתיד המדינה".

אנחנו מאמינים, כי התרומה של פואד להנהגת המדינה והמפלגה היא מכרעת, והיא חשובה קודם כל לצעירי המפלגה, שצריכים את פואד לצידם. אנו קוראים לכם, למען הצעירים במדינת ישראל, הצביעו פואד!

שלכם, "צעירי פואד", יועצי עבר, בתפקידים ובתקופות השונות,

טלפון: 03-5285181, 03-5285482

פייסבוק: בינימין פואד בן אליעזר - העמור הרשמי. תיבת מייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

להסרה מרשימת התפוצה, יש לפנות בדוא"ל חוזר

"שלום יבוא כשהערבים יאהבו את הילדים שלהם יותר משהם שונאים אותנו"
גולדה מאיר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי