הוצאות הפרסום של העבודה על פייסבוק בבחירות 2019

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

מפלגת העבודהמפלגת העבודה הוציאה על פרסום פייסבוק בחודש לפני הבחירות לכנסת ה-21 889,969₪ עבור 1,604 מודעות שהם בממוצע 554₪ למודעה.

מיקוד שלעומת זה של הליכוד כנראה היה מאוד לא יעיל ומתוכנן.

כמובן שההוצאה על כלל פרסום הדיגיטל לכל תקופת הבחירות ובערוצים הנוספים לפייסבוק גבוהה כנראה בעשרות אחוזים.

על אפקטיביות הפרסום אפשר להקיש מתוך עלות ממוצעת למודעה בקמפיין הליכוד של 3,976₪ עבור 696 מודעות - כלומר פילוח ומיקוד משמעותית גדולים יותר. בליכוד ידעו מה עושים ומי קהלי היעד ולכן ניצלו באופן הרבה יותר יעיל, מפולח וממוקד את התקציב שגם כך היה גדול בערך פי 3.

מצד שני, מפלגת העבודה לא הייתה ממוקדת ופיזרה תקציב קטן הרבה יותר על הרבה יותר מודעות, קהלי יעד, מסרים והעדר מיקוד. למעשה, העבודה פרסמה כמעט פי 3 מודעות בכשליש מהתקציב ולעומת זה של הליכוד ולכן ועל פניו האחרון היה יעיל פי 9 בהגעה לקהלי-היעד וההנעה שלהם לפעולה.

* מתבסס על נתוני אתר "מאה ימים של שקיפות"

הרשמה לעדכונים

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי. חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה."
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

מאז 2004

כבר מעל 15 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

טקס מפלגתי ליום השנה לרצח יצחק רבין 2018

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי - עמודה ראשית