לא נשב עם נתניהו בממשלה

Thank you for rating this article.

"הנה אני מודיע כאן, אין שום סיכוי - שום סיכוי שננהל משא ומתן עם נתניהו לא בשלב של כתב החשדות. בשלב של כתב האישום אנחנו נדרוש את התפטרותו של נתניהו. זו עמדתי, אין עליה עוררין. זו גם העמדה שמסוכמת עם אורלי לוי ...״ (עמיר פרץ, חדשות 13).

״חד משמעית. לא נתחיל איתו אפילו לא במשא-ומתן. לא נלך למשא ומתן עם נתניהו, לא נשב עם נתניהו. אם יהיה לנתניהו כתב אישום לא רק שלא נשב איתו נדרוש את התפטרותו המידית״ (עמיר פרץ, חדשות 12).

"לאחר החיבור שבנינו יחד עם אורלי לוי-אבוקסיס, ישנן פרשנויות רבות. לכן אני מודיע בצורה הנחרצת ביותר: אנחנו לא נשב עם נתניהו תחת כתב חשדות או כתב אישום. אנחנו לא נכנס לממשלה שלא תבטל את חוק הלאום, או ממשלה שתחוקק חוקי גזענות או חסינות. נתניהו הפך נטל על מדינת ישראל. נתניהו זנח את הפריפריה, זנח את המגזר הערבי, זנח את ההתיישבות העובדת, את הקיבוצים והמושבים. לכן נתניהו צרכים לפנות את כסאו ולאפשר להתחבר מחדש לכל האוכלוסיות. אנחנו נהפוך את מפלגת העבודה, בחיבור עם אורלי לוי שמייצגת הזדמנות לאוכלוסיות רבות לבוא ולסייע לנו בשינוי הגדול שמדינת ישראל זקוקה לו. אנחנו נהפוך לא למפלגה פוליטית, אלא לבית פוליטי שכל ישראלי יוכל לראות בו את הכתובת שלו" (עמיר פרץ - כנס ראשי רשויות בדואים אזרחי ישראל בצפון, 20.7.19).

"לא בגלל שאנחנו פוסלים את הליכוד ורואה בליכוד פתרון ולא בעיה ... אבל, כל עוד לבינימין נתניהו יש אותו כתב חשדות, אותו כתב האשמות שעומד מעל ראשו - זהו קו אדום שאי אפשר לחצות אותו ... חשבתי שיש לי סיכוים גדולים להיות נשיא המדינה, לפני שהחליטו על הבחירות. מרגע שהחלטתי להתמודד לראשות מפלגת העבודה, סידרי העדיפות שלי השתנו לגמרי ... לכן אני מודיע כי איני מתמודד לתפקיד נשיא המדינה. נקודה" (בית התנועה הקיבוצית, 19.7.19)

״אני אומרת חד וחלק: אנחנו לא נשב עם נתניהו עד אשר יובהר שאין כתב אישום נגדו״ (אורלי לוי בחדשות 12, 19.7).

״לא נשב בממשלת נתניהו תחת כתב אישום ולא תחת חוקי החסינות״ (אורלי לוי ועמיר פרץ, טוויטר 19.7 10:17).

"שיהיה ברור: לא נשב בממשלה של נתניהו תחת כתב אישום! אין לי כל כוונה לרוץ לנשיאות. אנחנו מחוייבים להחלפת השלטון הרע והבאת תקוה לעם ישראל" (עמיר פרץ, טוויטר, 18.7 23:06).

"לא אנחנו נהיה גלגל ההצלה של נתניהו. לא נכנס ולא נשב בממשלתו. כל אפשרות אחרת היא הפרה של כל מה שהבטחנו לציבור. מה שהבטחנו נקיים" (טוויטר, 29.5 19:20)

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי