העבודה תומכת בהגבלות קורונה אך רק עם פיצוי מתאים

Thank you for rating this article.

עמדת מפלגת העבודה ברורה:
"לא נתמוך בהגבלות ללא פיצויים ... אין ויכוח שצריך להטיל הגבלות על מנת לעכב ולבלום את התחלואה ... אם סוגרים, מפצים. פשוט".

יו"ר המפלגה מרב מיכאלי: "לא נתמוך בהגבלות בלי מנגנון פיצוי ידוע מראש, ככה פשוט. זו האחריות שלנו כמדינה לדאוג למגר את התחלואה במקסימום, ולנקוט גם בצעדים לא נעימים למען המטרה החשובה הזאת, אבל זו גם האחריות שלנו לפצות בכל מקום בו הצעדים גורמים לפגיעה. בתעופה, בתיירות, בעסקים הקטנים ובגדולים,בעובדות ובעובדים. מפלגת העבודה לא תתמוך בהגבלות ללא מערך פיצויים הולם בצידן. זו הדרך שלנו ונדאג להביא אותה גם לממשלה" (טוויטר, 21.12.21).

מזכ"ל העבודה, ערן חרמוני: "אם סוגרים, מפצים. פשוט" (טוויטר 21.12.21).

יו"ר הסיעה בכנסת רם שפע: "אנחנו במפלגת העבודה, מסכימים/ות שאין ויכוח על כך שצריך להטיל הגבלות על מנת לעכב את התחלואה ולבלום אותה ככל הניתן, ובמקביל– אני, חברי וחברותי למפלגה, נדרוש שכל ענף שייפגע מההגבלות, יזכה במהירות האפשרית לתמיכה ופיצויים" (טוויטר, 21.12.21)!

שר התפוצות נחמן שי: "נדרוש פיצוי ראוי! הגל הנוכחי כבר בעיצומו, ואנו נדרש להגבלות מחמירות. עם זאת, לא נסכים לפגיעה בבעלי העסקים הקטנים, מורי הדרך או כל ענף אחר ללא מנגנון פיצוי. אנחנו נלחם בשבילכם ובשבילכן, ובינתיים-לכו להתחסן" (טוויטר, 21.12.21).

"דמוקרטיה זה לפעמים כואב, אבל עד היום לא נמצאה שום שיטה טובה יותר"
שלי יחימוביץ׳, ועידת העבודה, 4.4.2013

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי