תמיכה בסיעת העבודה בבחירות להסתדרות

Thank you for rating this article.

חברות וחברים,

דבר קשה קרה הבוקר יו"ר מפלגה יוצאת נגד סיעת נעמת בהסתדרות, זה לא קרה מעולם לא ע"י פואד, ברק, בוזי, גבאי. יו"ר מפלגה שלא מכבדת החלטות סיעה שכל ההחלטות היו על פי חוקת המפלגה, שחלק משריה וחברי כנסת נכחו בועידה שההצבעות קבעו הליכה עם עוגנים. כרגע הפגיעה בנשות וחברות נעמת, יור נעמת במרחבים חברות מפלגה, אלה ונה, אילנה פינטו, ענת עוז, גלית הופמן, אורלי ביטי יו"ר הסיעה, מירי אורן, חיה כהן, טלי רותם, מאיה נורי, ויקי אלקבץ, מאשה שיינדוף ורבים וטובים.

מהלך מביש פוגע בנעמת ובמוסדותיה.

על כך יש להגיב ולשלוח מסרים ליו"ר המפלגה שלא מכבדת את מוסדות נעמת, לולא היה הפוך, מיד היו מוציאים אותנו מהמפלגה.

מפתיעה אותי הדממה והעצמאות של חברי הכנסת אוהדי ההסתדרות כמו נחמן שי, הרב קריב, אפרת רייטן, עומר בר לב, אמילי מואטי, ויור הסיעה בכנסת רם שפע, למה לכם אין האומץ או עצמאות לצאת ולתת תמיכה בארנון בר-דוד, ובחגית מגן, למה למרב מותר ולכם לא. ממה זה נובע, היכן נפלה החלטה???

רק להזכיר לכם שכולכם השתתפתם בוועידת הסיעה ששם היתה הצבעה גלויה להליכה עם, ארנון בר דוד וחגית פאר בעוגנים, אולי תגלו עצמאות ותכבדו את החלטות הסיעה שעברו הליך דמוקרטי שאתם הצבעתם על התקנון שעבר ועידה כללית, הנהלה מפלגה, נשיאות בינה, והצבעה בבינה, אותו תקנון שהיועץ המשפטי עמל בניסוחו.

בנימה אישית עשו זאת ללא חשש כי הבית החברתי הגדול הוא המצע החברתי של המפלגה, לא לנסר את הענף עליו נוסדה המפלגה.

לחברות וחברי הסיעה,
לא ניתן לרעשי רקע להטריד אותנו בישורת האחרונה לקראת ניצחון מוחץ.
חברי מפלגה ששוחחתי איתם היום הודיעו על כעס לאור הפוסט שפורסם.
אנחנו נמשיך לעבוד לא נוותר על אף קול.
אנחנו מייצגים את העובדים. היא לא מייצגת את חברי מפלגה חברי הסתדרות, מנסה "לקושש קולות מהרצפה".
"כוחנו באחדותנו".
הצלחנו לשמור על הסיעה מאוחדת עם כוחות צעירים וחדשים, מחר יום הבחירות אני כבר שנתיים במסע הבחירות, מבקש מכם להוכיח עבודה כמו שאנחנו יודעים לתת, ויש כלל בעשיה עשיתה ולא פרסמת לא עשיתה, תעלו תמונות של הפעילות במטות ובקלפיות, שלחו לקבוצות לפייסבוק ולכל הרשתות נוכיח ליו"ר המפלגה שאפילו מכה בכנף לא היתה. מחר בחצות נחגוג במטה בבית אסיה כל מי שיכול יגיע, יש מטה בקומה 3 חדר ענק ישבו מדי, שלומית, שמוליק, ומתנדבים להמרצה עד לאחרון המצביעים, תוכיחו מחר שאתם יותר חזקים ממפלגה שהתרחקה מהעובדות והעובדים שאו ברכה לעמלכם.

שלכם,
פיני קבלו
יור סיעת העבודה בהסתדרות

הבחירות להסתדרות - איך זה עובד?

הבחירות לנעמת אינן בחירות אישיות.
הצבעה בנעמת הינה לבחירת הפורומים שבוחרות את יור המרחבים של נעמת.
ברשימות ישנן מאות חברות מפלגה ובניהן לא מעט שמתמודדות ליור נעמת במרחב.
באופן זה יתכן מאוד שיור נעמת חברת מפלגת העבודה עלולה להפסיד ליור נעמת מהליכוד / עיני.
רוב המועמדות בנעמת ובמרחבים הינם אנשי ליכוד ואינם חברי מפלגה.

ההצבעות הן בשלושה שלבים:
1. בחירות ליו"ר
2. בחירות לנעמת
3. בחירות במרחבים.
מי שמקבלת את רוב חברי המרחבים בוחרות מאשררות את יו"ר נעמת.

איך מצביעים והיכן?

1. למדריך הצבעה ביום הבחירות, לחצו בקישור.

2. איתור קלפי ומיקום הצבעה, לחצו לקישור.

חברי.ות מפלגה התומכים בסיעה

מפלגת העבודה, קישור לאתר המפלגה המכיר בסיעה בהסתדרות ובפיני קבלו כיו"ר.

סיעת העבודה בהסתדרות

סיעת העבודה בהסתדרות

מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני: "בשלישי מצביעים ארנון בר דוד ליו"ר ההסתדרות! ארנון הוא מנהיג עובדים שבא מהעובדים ומקדיש את כולו אך ורק למען ציבור העובדים והגמלאים. בלי כחל וסרק. ארנון מגיע עם תפיסה חברתית מוצקה, ועבורנו כמי שרואים בהסתדרות תנועה חברתית - יש לכך חשיבות עצומה. ארנון גם מגיע עם מנהיגות פורצת דרך, יכולת מוכחת ואנרגיות מלאות - והרבה יותר מזה. יש על מי לסמוך.
כידוע, סיעת העבודה בהסתדרות תומכת תמיכה מלאה וחד משמעית בארנון בר דוד ליו"ר ההסתדרות, בחגית פאר ליו"ר נעמ"ת וברשימת עוגנים, ובהתאם להחלטה דמוקרטית שהתקבלה בוועידה של הסיעה. יתר על כן, מועמדי סיעת העבודה הם חלק בלתי נפרד מרשימת עוגנים. כמובן שאני כמזכ"ל המפלגה עומד ביחד עם סיעתנו בכל הכח.
בחודשים האחרונים התרשמתי מאד מההתגייסות העצומה של הנהגת הסיעה ופעיליה לניצחון בבחירות. חשוב לי להגיד לכם, יו"ר הסיעה ומי שמוביל אותה, סיו"ר ההסתדרות פיני קבלו, שותפיו בהנהגת הסיעה ובהם אורלי ביטי יו"ר הסיעה בנעמ"ת ושמוליק מזרחי יו"ר הסתדרות הגמלאים, וכמובן לכם הלב הפועם, ראשי הסיעה במרחבים והפעילות והפעילים - חשוב לי להגיד לכם שאפו ענק על המחויבות והעשיה בבחירות! אין עליכם
" (מקור בקישור).

שמוליק מזרחי, מזכיר המפלגה בתל אביב יפו ויו"ר הסתדרות הגמלאים בישראל: "לחברותי וחברי, תצטרפו אלי בתמיכה בארנון בר דוד יו״ר ההסתדרות ובעוגנים לנעמת וההסתדרות, זו הבחירה הנכונה והטובה למען העובדים והגמלאים בישראל" (מקור בקישור).

סאלח סעד, חבר כנסת לשעבר: "מחר הבחירות להסתדרות .אני מזמין את ציבור העובדים והגמלאים להצביע לארנון בר דוד ליו"ר ההסתדרות: כמי שמכיר את ארנון מקרוב הוא מנהיג עובדים אמיתי שכל חייו היה עובד וצמח מהוועדים, הוא לא קפטליסט שנולד עם כפית מזהב .לכן הוא האדם המתאים להמשיך להנהיג את העובדים והגמלאים בשנים הבאות. אני קורא לכולם להצביע ארנון בר דוד לראשות ההסתדרות מחר 24/5/22" (מקור בקישור).

אורלי ביטי, יו"ר סיעת העבודה בנעמת; מירי אורן, חברת הנהלת נעמת; חיה כהן, חברת הנהלת נעמת: "חברות וחברי מפלגת העבודה, מחר, 24.5.22, יתקיימו בחירות להסתדרות ונעמת.
אנו קוראות וקוראים לכולכן לתמוך בנציגות המפלגה העומדת בראש רשימות עוגנים למרחבי ההסתדרות ומרחבי נעמת, ומשולבות במקום של כבוד, וכמובן בארנון בר-דוד לראשות ההסתדרות.
תמיכה ברשימת עוגנים = תמיכה בחברות העבודה בשטח
".

בצלאלי שמואל ואלי סדן, החוג הדתי במפלגת העבודה: "ראשי מטה החברים הדתיים מאמצים חזונו של בן גוריון הסתדרות למען העובדים והגימלאים ותומכים בראשי המרחבים ונעמת. ליזי רכניצר יו"ר נעמת ויוחנן נתנזון יו"ר מרחב שרון, אבי גלילי יו"ר מרחב. רג בב וראשי עוגנים בכל המרחבים". 

"אבל העיקר הוא העם. תחיית העם קודמת לגאולת הארץ. אנחנו מעמידים את הכל על העם"
א.ד. גורדון, עם אדם

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי