דרישה להחזרת סמכויות מזכ"ל וריצה עצמאית של העבודה

Thank you for rating this article.

קוראים לכבד החלטת הוועידה ולהחזיר למזכ"ל המפלגה, את הסמכויות על-מנת לפעול עם מזכירי הסניפים ופעילים לקראת הבחירות הקרובות בכדי להביא להצלחת המפלגה בבחירות גורליות אלו.מאחר שבניית מפלגה ושיקומה הוא נושא לחזון ולראיה לטווח ארוך, אנו החתומים מטה דורשים כתנאי הכרחי לצעוד למטרה זו היא להחליט שלא מתחברים לאף מפלגה קיימת.

לכבוד יו"ר המפלגה מרב מיכאלי שלום,

  1. אנחנו, חברי וחברות המפלגה מזכירי הסניפים והפעילים המרכזיים שלה, ניצבים בפתחה של מערכת בחירות מהחשובות והמשמעותיות לעתידה והמשך קיומה של מפלגת העבודה ועלינו לעשות ה-כל
    על–מנת להבטיח שהמפלגה תצליח ותתעצם בבחירות אלו.
  2. כידוע לכם/כן, ש-בוועידת המפלגה שהתקיימה בתאריך 1-8-22 צירי הוועידה החליטו באופן גורף ושאיננו משתמע לשתי פנים לדחות את הצעת המפלגה לבטל את תפקיד מזכ"ל המפלגה ביחס של 1393 מתנגדים לביטול תפקיד המזכ"לות, אל מול 950 צירים וצירות שתמכו בביטול תפקיד זה. קרי 60% התנגדו לביטול תפקיד המזכ"לות מול 40% שתמכו (וסביר להניח שרובם באו מקרב המינויים ולא מקרב הנבחרים).
  3. מזכ"ל המפלגה מהווה את העוגן הביצועי של ניהול המפלגה הסניפים והפעילים המרכזיים שלה, ואף מהווה כבלם של איזונים ובלמים במשטר הדמוקרטי במסגרת המפלגות המשמשות כמתווכים בין הציבור לזרועות השלטון ( כנהוג במדינה דמוקרטית).
  4. לאור החלטת צירי וצירות המפלגה שהינו הגוף העליון והסוברני לקבל החלטות משמעותיות בתוך המפלגה, ולו כפופים גם ראשי המפלגה לדורותיהם. אנו קוראים לך, לכבד את החלטת הוועידה ולהחזיר למר ערן חרמוני מזכ"ל המפלגה, את הזכויות והסמכויות על-מנת להפעיל בשיתוף פעולה מלא עמנו: מזכירי הסניפים ופעילים מרכזיים לקראת הבחירות הקרובות בכדי להביא להצלחתה של המפלגה בבחירות גורליות אלו.
  5. כל ניסיון לעכב את שילובו של מזכ"ל המפלגה בפועל וכפועל יוצא של החלטת הוועידה משמעותה האחת הצבעת אי אימון שלך בצירי וועידת המפלגה ושיש בו לפגוע בהצלחת המפלגה ובסיכויה להצליח בבחירות גורליות אלו.
  6. מאחר שבניית מפלגה ושיקומה הוא נושא לחזון ולראיה לטווח ארוך, אנו החתומים מטה דורשים כתנאי הכרחי לצעוד למטרה זו היא להחליט שלא מתחברים לאף מפלגה קיימת בלי קשר לשיקולים זרים ובלתי-רלוונטיים להחלטה נדרשת זו. ובלי צורך בשיפוטיות על מפלגה כזו או אחרת.
  7. החלטה זו משמעותה גדולה ביותר וצעד ראשוני וחשוב להצהרה על כוונות המפלגה לקראת עתיד טוב יותר, להשתקם ובדרך לחזרה להיות מפלגת שלטון, כמפלגה שבנתה את המדינה.
  8. עלינו לעמוד "בפרץ", מול כל מיני מפלגות אינטרסנטיות אשר מחפשות את טובתן, גם תוך פגיעה במורשתה של המפלגה איכותה וטיב מצעה ודרכה האידאולוגית רעיונית.
  9. כל בעלי עצות "אחיתופל" לא מחפשים את טובת המפלגה שלנו ולא את עתידה. ורק אמירה נחרצת ותמיכתנו בריצה עצמאית של מפלגת העבודה לכנסת ה-25 תשדר ביטחון ועוצמה בדרכינו וברעיונות מפלגה העבודה, שהם תקפים לאינטרסים האמתיים של מדינת ישראל. ותחזק אותנו אלקטוראלית.
  10. אנו מאחלים הצלחה לכל מפלגות המרכיבות את ממשלת השינוי אבל שכל אחד יצעד במשעולי חזונו ודרכו האידאולוגית. בגפו ובראש מורם.

ובאנו על החתום:
*כל מי שיגיד שהוא מעוניין להצטרף להחלטה זו יתקבל בשמחה.
* יש מצב שפניה זו  תסוקר בעיתון ישר והגון .

 

על החתום: עזי נגר – מזכיר סניף גילה (6-9-2022)

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה"
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי