מפלגת העבודה לא צריכה לעמוד מנגד העימות באוקראינה

Thank you for rating this article.

האם גם על מדינת ישראל לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה ולא לעמוד מנגד ורק להתפלל ולייחל להחזרת יציבות ושלום לאוקראינה ולאירופה כולה?
בטוח שלמפלגת העבודה יש תשובה.

ולדימיר סורדלוב"על הקהילה הבינלאומית לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה - להציב תנאים ברורים, להטיל סנקציות חריפות והכרחיות, ליצור חיץ בלתי עביר בין אירן ובין יכולת גרעינית, לעשות מעשה, ולא לוותר. מדינת ישראל תגן על עצמה ותילחם בכל דרך באיומים עליה ועל אזרחיה. אני קורא לעולם כולו לא לעמוד מנגד.
גרמניה היא כוח מוביל ומרכזי באירופה ובנאט"ו. הדבר בולט בעת הזאת בתמיכתה ושלמותה של אוקראינה.
אני בטוח שגרמניה תהיה גורם מוביל ביציאה מהטרגדיה הנוראה שפוקדת את העם באוקראינה, שכולנו מתפללים ומייחלים להפסקת סבלו בהקדם האפשרי ולהחזרת יציבות ושלום לאוקראינה ולאירופה כולה
"
אלה פרקים מנאומו של הנשיא יצחק הרצוג בבונדסטאג, בית נבחרים של גרמניה.
השאלה שנובעת לאחר הקריאה של פרקים האלה: האם גם על מדינת ישראל לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה ולא לעמוד מנגד ורק להתפלל ולייחל להחזרת יציבות ושלום לאוקראינה ולאירופה כולה?
בטוח שלמפלגת העבודה יש תשובה.

ולדימיר סברדלוב, ראש מטה העולים במפלגת העבודה.

"העבודה הראשונה העומדת עתה לפני האנושות היא עבודה של חינוך עצמי חינוך מתוך עצם החיים מתוך עצם עבודת החיים חינוך בחיים של יצירה על ידי חיים של יצירה .... יסוד החינוך הזה איננו הכרת הזכות כי אם הכרת האחריות ... האחריות והיצירה הן מותר האדמה מיתר בעלי החיים. ליצור ודע רק האדם ורק האדם יודע את טעם היצירה את שמחת היצירה ואת אורה העליון. וכן רק האדם המכיר והמשיג את איחודו המוחלט עם החיים והעולם מכיר ומשיג את אחריותו לכל החיים והעולם ... עצם רגש האחריות ... מעמידה את החיים האנושיים על יסוד של יצירה ושל חירות עליונה"
א.ד. גורדון, האדם והטבע עמוד 313-314

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי