מכתב לחברי מפלגת העבודה

Thank you for rating this article.

"הצטרפו אליי בהובלת המאבק, וסייעו בהשמעת קולה של מפלגת העבודה בתוך הממשלה - למען תהליך השלום ולטובת כולנו".

"בפרוס השנה החדשה אנו מחוייבים לחשבון נפש. אך לא פחות חשוב, עלינו להביט אל העתיד מלאי תקווה ואופטימיות."

"אופטימיות, תעוזה ויוזמה הם אלו שאיפיינו תמיד את דרכה של תנועת העבודה, והם שהביאו להקמת מדינת רווחה אשר ידעה להגן על עצמה ועל גבולותיה, תוך כדי שהיא חותרת לשלום עם כל שכנותיה. אופטימיות ותעוזה הם שצריכים להנחות אותנו, הדור הנוכחי של הנהגת המפלגה, כדי להביא לפריצת דרך".

ברכשת שנה טובה

"בצד הכלכלי אנו נדרשים לחזון חדש של תנופה ויצירה. חזון הפורץ את גבולות 'מדינת תל אביב', ומגיע במלוא העוצמה לגליל ולנגב. אנו חייבים לנתץ את כבלי הבירוקרטיה, לנקות כל בדל של שחיתות, ומעל לכל, אנו חייבים לא רק לטפל במערכות החינוך וההשכלה הגבוהה, אלא גם להזניקם לשמיים".

"לעשות כל שניתן כדי להביא להצלחת השיחות. יהיה עליו לגלות מנהיגות ולפעול לקידום האינטרס הישראלי האמיתי, ולהבחין בין עיקר לטפל. סדר העדיפויות ברור לחלוטין - הסדר קבע לשתי מדינות, שמירה על ביטחון ישראל וגבולותיה, מניעת זכות השיבה, שלום עם כל מדינות ערב, מניעת הסתה וחינוך לשלום בשני הצדדים. הנושאים האלו ולא המשך הבנייה בנוקדים או באלון מורה הם האינטרסים החשובים לנו".

"בימים בהם ראש הממשלה מתקדם בשיחות השלום, לא ייתכן ששר החוץ, אשר אמון על הצגת מדיניות הממשלה בזירה הבינלאומית, אינו מאמין בה ואף מתבטא נגדה באופן בוטה ומזלזל חדשות לבקרים. הדבר פוגע אנושות בתפקוד הממשלה. כיצד היה נוהג ראש הממשלה כלפי שר האוצר אילו היה מתבטא באופן דומה נגד המדיניות הכלכלית של הממשלה? ... אם כוונותיו של ראש הממשלה הן להתקדם בתהליך השלום, עליו לדרוש מהשרים מחויבות וגיבוי. היום, יותר מתמיד, ליברמן אינו ראוי לכהן כשר החוץ של ישראל ועל ראש הממשלה להזיזו מהתפקיד. אני קורא ליו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק וליתר שרי המפלגה להצטרף אליי בקריאה זו".

"לאחרונה פניתי ליו"ר המפלגה בדרישה לכנס את מוסדותיה לדיון מסודר שיוביל לקבלת החלטות ברורות. מפלגת העבודה, אם היא חפצת חיים, חייבת לעמוד על כך שהאינטרסים האלו הם שישפיעו על תהליך השלום, ולא הרצון העז של הימין לסכל את מהלך השיחות. לצערי, דווקא בתקופה זו, לא נשמע קולה של המפלגה".

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון, הצעה לפרוגרמה למפא"י 1928

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי