עוז לתמורה בטרם פורענות והתחדשות העבודה

Thank you for rating this article.

כן, העת היא אותה עת כפי שהייתה כאשר חיבר בן אהרון ז"ל את החיבור שהביא להקמתה של מפלגת העבודה, על בסיס איחוד מפלגות השמאל דאז.

אני טוען כי זו העת להתחדשותה של מפא"י ההיסטוריות. מפא"י של דויד בן גוריון, המפלגה האקטיביסטית שהקימה את המדינה.

כאן אני קורא לאיחוד מפלגת העבודה עם מפלגתו של אביגדור ליברמן, "ישראל ביתנו" על בסיס מצע רעיוני מוסכם בין שתי המפלגות. לאחר האיחוד יוכל אביגדור ליברמן להתמודד על ראשות מפלגת העבודה המחודשת. תוך הפרשתם של כל אנשי השמאל של מרץ, אנשי כנופיית החוק וכל יפיי הנפש השמאלנים בראשותם של אופיר פינס, שמזמן אני תוהה מה הוא מחפש במפלגת העבודה, הוא לא מייצג ואף פעם לא ייצג את מפא"י ההיסטוריות, מפא"י של דויד בן גוריון וגולדה מאיר, הם ושכמותו יושבים במפלגת העבודה ואפילו מעיזים ללא בושה להתמודד על הנהגתה, רק מאחר וזו משמשת להם פלטפורמה נוחה להגיע לכנסת.

אין לשמאלן הזה אופיר פינס איש מרץ מובהק שום מקום במפלגה המחודשת האקטיביסטית, שבמצעה תקרא לתחום גבולות לבג"צ. זה יהיה מבחן לאקטיביזם של מפלגת העבודה המתחדשת. כל מי שנגד שילך למרץ ויעזוב אותנו לנפשנו. כי זה מה שהעם צריך, דמוקרטיה עם הפרדת רשויות מובהקת. בית המשפט העליון והבג"צ לא יוכל להכתיב לממשלה ולמדינה מה לעשות בכל עניין שלטוני מובהק.לחוקק חוקים מבישים בעניין נישואין בין בני זוג מאותו מין או בין אדם לבעל חיים, כן אל תרימו גבות עם הבג"צ חסר הגבולות גם זה יבוא פעם, בתמיכתם הצעקנית של מרץ ואופיר פינס. כמו כן יש להוציא מבג"צ את הסמכות להכתיב למדינה נורמות של התנהגות מי ראוי ומי פסול כמינויים לתפקידים.ובכלל יש לשנות את כל התפיסה של האיזונים שבין הרשות המבצעת והרשות המחוקקת לבין הרשות השופטת. יש לאפשר לרשות המבצעת והרשות המחוקקת, בתנאים מיוחדים, זכות וטו על החלטות של הבג"צ ובית המשפט העליון.

זו תהיה מפא"י ההיסטורית האקטיביסטית, בראשות אביגדור ליברמן. זו תהיה מפלגה חדשה שתסחוף את העם ותבצע רפורמות מרחיקות לכת בכל תחומי חיינו. והעיקר במפלגה הזו לא עוד יהיו חברים שמאלנים קיצוניים וייפי נפש שבוכים שבעה על כל ילד פלסטינאי שנפגע, ולא מזיז להם מה קורה לילדים בשדרות.זו תהיה מפלגה שתכה בפלסטינאים עד חורמה על כל קאסם שהם ירו לשדרות.מפלגה שיודעת מה היא רוצה, ללא יוסי שריד וללא אופיר פינס ודומיהם.

בברכת חג שמח ושנה טובה לכולם.

"... אין לפרולטוריון מה להפסיד מלבד כבליו יש לו עולם ומלואו להרוויח. פועלי כל העולם התאחדו!"
קארל מרקס, המניפסט הקומוניסטי

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי