מפלגת העבודה והמדינה –מחמיצות בגדול!

Thank you for rating this article.

מפלגת  העבודה והמדינה –מחמיצות  בגדול!

עוד לא הייתה תקופה שהרשות הפלסטינאית כול כך רצתה בהסכם של שתי מדינות לשני העמים כמובן בתנאים הידועים לכול כבר זמן רב קווי שישים ושבע , עם הסכמה לתיקוני הגבול על בסיס הדדי אחד לאחד או קרוב לזה. 

שארית הליכוד אחרי  (פרישת שרון שיהיה בריא והקמת קדימה כדי לממש מצע זה) ברור שהיא מתנגדת   לפתרון זה גם אם לא במוצהר הליכוד, הלך לבחירות כמפלגת ימין, ואי אפשר להאשים אותו על כך, לחלוק על סרבנותו לשלום שאפשר ומומלץ.

מפלגת קדימה נאמנה למצעה, קידום שלום במסגרת שתי מדינות לשני העמים על  לשם כך היא נוסדה  ולכן היא באופוזיציה לוחמת כול הכבוד.

מפלגת העבודה שטוענת שהיא חפצה בשלום, יושבת בממשלה ורואה את השלום חומק בין אצבעות הידיים ועומדת בסורה , נשארת בממשלה לא מתנה זאת בפתיחת משא  ומתן  , תומכת בצורה פסיבית של אי עשיה ,בפיצוץ כול סיכוי לשלום . התוצאה אם באמת מאמינים בשלום בהפרדות בשתי מדינות לפחות  בואו נלחץ נעשה שריר קול העבודה לא נשמע!

תוצאות העדר הסדר!

א.   תקום  מדינה פלסטינאית חד צדדית ללא פרוז  ללא חילופי שטחים  ובקיצור ללא שלום.

ב.  אפשרות אחרת  שתהיה מדינה דו לאומית עם רוב ערבי שיסכן את קיומה של מדינת ישראל כמדינת הרוב היהודי.

לכן על מפלגת העבודה לדרוש מהליכוד תאריך לפתיחת משא ומתן עם הפלסטינאים . חד וחלק ושלא יספרו לי סיפורים כמו : "שלממשלה לא נותנים אולטימאטום" זאת דרישה לגיטימית וחכמה.

אפשר לבוא בדרישה כזאת והיא  נכונה , היא בעורקינו בנפשנו בעורכות חיינו , זאת התחיבותינו לבוחר . אם לעבודה אין עקרונות ואין ערכים מעבר לנזק הבלתי הפיך  למדינת ישראל אני לא רוצה להגיד סופני. נוסיף לכך את העדר מדיניות חברתית , כמו ויתור על שכר המקסימום , ותוספות שכר באחוזים זהים , לעשירון העליון והתחתון.  

זה חיסולה הסופי של העבודה אם אין לה מה להציע לבוחר בתחום החברתי והמדיני היא תסיים את הבחירות הבאות מתחת לאחוז    החסימה ובצדק ואני כחבר מתבייש בה.

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - 2013 שלום עכשיו

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי