להקים מנהלת פרויקטים למבצעים מיוחדים ודחופים .

Thank you for rating this article.

להקים מנהלת פרויקטים  למבצעים מיוחדים ודחופים .

למדינת ישראל יש חסמים ביורוקרטים קשים בביצוע פרויקטים לאומים בעלי חשיבות ממדרגה ראשונה .

היו לישראל כמה מנהיגים שהיו  גם קטרי ענק , או בולדוזרים  כמו שנהוג היה לקרוא להם: בן גוריון היה הענק שבניהם ולאחריו , ספיר אשכול,  שרון ועוד, בעשורים הראשונים היו גם פחות חסמים בירוקרטים.

והרימו כמה פרויקטים גדולים במהירות רבה מאוד (כמה מהם פרויקטים אני מכיר אישית כי אבי עסק בהם כמו הכביש לאילת  והקמת מפעל הנחושת בתמנע), בן גוריון הבין כי אם אילת לא תחובר מהר לא תהיה לישראל אילת ואולי גם לא את הנגב דרומית לבאר שבע,  הוא שם את כובד משקלו וכך נפרצה במידית הדרך דרך מעלה עקרבים. כאשר הייתה בעיה עם הירדנים תוך כשנה  נפרצה הדרך במעלה העצמאות  המכתש למכתש הגדול דרך מצפה רמון .

קליטת העלייה הגדולה נעשה בעזרת מלווה קליטה שנלקח מכולם  כאשר צריך היה לעשות משהוא נמצא תקציב גם מחוץ למערכת .

היום תוקעים את ביצוע הגדר בגבול מצרים ישראל בויכוח בין האוצר לביטחון זה פרויקט לאומי דחוף  ביותר ואם אין למדינה מספיק כסף  בכדי לבצע במהירות המכסימלית, שיקום גוף חוץ ממשלתי שיגייס כספים ומתנדבים שאני בטוח שיהיו רבים ויקימו גדר איכותית אלקטרונית בעבודה מסביבי לשעון ! לפני שהמהגרים יציפו הלו חוקיים יציפו את המדינה לפני שהחמאס אל קאידה ואחרים  יבצעו פיגועים .

גם בגבול ירדן צריך לבנות גדר אסור שיהיה למדינה גבול כול שהוא פרוץ יש לנו מספיק אויבים , כמו כן יש לסגור את נושא הכבאות, תשתיות כבישים ורכבות, בעיית המים לזרז את מתקני ההתפלה וכדומה אין כול סיבה שנושא לאומי חשוב יהיה תקוע בגלל תקציב ואו חסמים בירוקרטים .

מה פסה רוח ההתנדבות בעם, המדינה פשוט הפסיקה לקרוא למנדבים בעם ,אני מציע להקים את מנהלת הפרויקטים שתקבל נתח מהתקציב הלאומי אבל תגייס גם כספים נוספים תקצר הליכים ותריץ פרויקטים , אנו מתנהגים לפי הפסוק וישמן ישורון ויבעט.  עדין לא הגיע הזמן לנוח על זרי דפנה חייבים עדין לעמול קשה כדי לבסס את ביטחון המדינה ורווחת תושביה .

מי שלא רואה זאת הוא עיוור .

"ממשלה ... יכולה להדפיס כסף או ללוותו מהציבור ... החוב הענק שיוטל על הדורות הבאים הוא אגדה. הגדלת גרעון הממשלה במצב של מיתון היא לצורך צמיחה שמשרתת את הדורות הבאים במקום להותיר להם משק בלתי מפותח"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי