פעילות ותיקי התנועה - עדכון מס' 6

Thank you for rating this article.

תם ונשלם מהלך בחירת יו"ר העבודה.

בשם מזכירות ותיקי התנועה ברצוני לברך מקרב לב את עמיר פרץ שנבחר ברוב קולות מוחץ לעמוד בראש המפלגה. כולנו מאחלים לך, עמיר, רוב הצלחה בהמשך.

ותיקי מפלגת העבודה

בשעה זו חובה להכיר בכך כי מפלגת "העבודה" נמצאת כיום בנקודת שפל שלא הייתה כמותה. אם לא נפנים עובדה זו יקשה עלינו לצאת לדרך של תיקון ושיפור. לא כאן ולא עכשיו המקום למנות את הסיבות למצבה הנוכחי של המפלגה. על אף זאת, אין להתעלם מכך כי שרשרת סכסוכים בהנהגת המפלגה חשפה לאורך זמן את חולשותיה ופגעה ביכולתה להפגין אחדות פעולה ומעשה. לכך יש להוסיף את חוסר האמון המתמשך במנהיגי המפלגה שהביא – בעיקר בשנים האחרונות – להחלפת ראשי המפלגה בתדירות גבוהה.

עתה בחרנו יו"ר חדש – עמיר פרץ. בשם מזכירות ותיקי התנועה אני קורא לחברי המפלגה כולם להתאחד סביב ומאחורי עמיר, שנבחר השבוע לתפקיד. ככל שנסייע, נחזק את כוחו ונאפשר לו לשקם את המפלגה, כך יגדל גם הסיכוי להשיב את "העבודה" למקום ולמסלול שאליו היא ראויה.

ותיקי המפלגה, המהווים יותר משליש מכלל המתפקדים למפלגה, מקווים ומצפים מהיו"ר הנבחר כי יידע למצוא את הנתיבים הראויים להידברות ולפעילות משותפת ומכילה, ולשילוב ותיקי התנועה במוסדות המרכזיים של המפלגה.

אנו מאמינים כי היו"ר שנבחר יצליח להביא לשיפור התוצאה האלקטוראלית בבחירות לכנסת ה-22, אשר תתקיימנה בספטמבר 2019. אין ספק כי תוספת מנדטים ל"עבודה" תחזק משמעותית את מפלגות המרכז-שמאל ותאפשר להן להפוך ל'גוש' שיצליח לשים קץ לשלטונו של ביבי נתניהו. גוש כזה יוכל להוות שלד להקמת ממשלה יוזמת ופתוחה, שיסודותיה ומוסדותיה יציבים ונבחריה מונחים על פי אמות מידה וערכים יהודים ליברליים ודמוקרטיים.

בברכה ובאיחולי הצלחה,

איציק שחף - יו"ר ותיקי התנועה

העתק: עמיר פרץ - יו"ר

ערן חרמוני - מזכ"ל

"ביטחוננו תלוי בשלום בין יהודים לערבים בארץ ישראל ובינינו לבין מדינות ערב ... ולשם כך מוצדק לשלם מחיר כבד"
ברל כצנלסון, 1938

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי