דף מידע לחברי וחברות מפלגת העבודה לקראת הבחירות ליו”ר ולרשימת העבודה לכנסת ה-24

Thank you for rating this article.

לחברי וחברות מפלגת העבודה שלום,

וועידת מפלגת העבודה אישרה באופן סופי ביום רביעי, 13.1.21 את קיומן של בחירות מקדימות לתפקיד יושב ראש מפלגת העבודה ואת תקנון הבחירות וכן את קיומן של בחירות לרשימה לכנסת ואת תקנון הבחירות (לקריאה לחץ כאן).

השתתפותכם בבחירות אלו חשובה ומכרעת. על מנת שתוכלו לממש את זכותכם ולהשפיע, מצורפים לנוחיותכם/ן כל הפרטים הנדרשים להצבעה:

מתי מתקיימות הבחירות?

הבחירות ליו”ר המפלגה יתקיימו ביום ראשון, ה-24.1.21.

הקלפיות יפתחו בשעה 11:00 בבוקר ויסגרו בשעה 19:00 בערב.

במידה ויתקיים סיבוב שני (במצב בו אף אחד מבין המועמדים אינו זוכה ב-40% ומעלה מסך הקולות הכשרים) – הבחירות הנוספות יערכו ביום חמישי, 28.1.21, באותן השעות.

מי זכאי להצביע?

אזרח/ית ישראל, אשר מלאו לו/ה 17 שנים והוא/היא תושב/ת ישראל; אינו/איננה חבר/ה במפלגה אחרת; שילם/ה דמי חברות עד ליום 31.12.20.
מקיים/ת את התנאים לחברות שנקבעו בחוקת המפלגה ובתקנון מפקד חברות שחברותו החלה לפני תאריך 24.7.20 (כולל חידוש חברות אחרי גריעה).

לחץ כאן על מנת לבדוק היכללות בספר הבוחרים.

היכן ניתן להצביע?

ההצבעה בבחירות הינה הצבעה ממוחשבת המאפשרת לכל חבר להצביע באתרי הצבעה שיוצבו על ידי המפלגה ברחבי הארץ. רשימה סופית של אתרי ההצבעה תפורסם בהמשך באתר המפלגה. יודגש כי כל חבר בעל זכות הצבעה יהא רשאי להצביע מכל אתר ברחבי הארץ.

ההצבעה תתנהל בהתאם למגבלות ולהנחיות הנוגעות להתמודדות עם נגיף הקורונה, ובין היתר תאפשר חריגה מהגבלות הסגר, לרבות התרחקות של למעלה מקילומטר ממקום המגורים המותרת על פי חוק לצורך הצבעה בבחירות מקדימות. למידע נוסף בנושא לחץ כאן. עוד יצוין כי אנו ממליצים למצביעים להגיע לקלפיות גם בשעות בהן בדר”כ נהוג לזהותן כשעות שבהן יש פחות מצביעים (כמו שעות הצהריים לדוגמה) על מנת לייצר פיזור טוב יותר של המצביעים.

מה יש להביא לקלפי על מנת להזדהות?

ההזדהות לצורך ההצבעה תהיה אך ורק על ידי אחד מהתעודות הבאות (ובלבד שהתעודה נושאת תמונה): תעודת זהות, רישיון נהיגה, דרכון, רישיון נשיאת נשק, תעודת ח”כ, תעודת חוגר, תעודת קצין (סדיר או מילואים), תעודת שוטר.

כיצד מתבצע תהליך ההצבעה?

ההצבעה תהיה ממוחשבת. על מסך ההצבעה יופיע שם המועמד/ת ותמונתו/ה. בהגיעך אל הקלפי תתבקש/י להזדהות באמצעות אחת מהתעודות המצוינות לעיל. התעודה תופקד בידי ועדת הקלפי עד לסיום ההצבעה. ועדת הקלפי תוודא כי שמך מופיע בספר הבוחרים ותפנה אותך אל מאחורי פרגוד, שם תתבצע הצבעתך. עם סיום ההצבעה, יש לחזור אל ועדת הקלפי ולאסוף את התעודה המזהה. ההצבעה הינה חשאית וסודית ולאיש לא תהיה אפשרות לדעת כיצד הצבעת.

ועדת הבחירות מפעילה אמצעים רבים על מנת לשמור על טוהר הבחירות, חופש ההצבעה וחשאיותה, בכדי לאפשר לכל בעלי זכות הבחירה להצביע על פי השקפת עולמם וצו מצפונם. ניתן יהיה להצביע אך ורק באמצעות עמדת קלפי ממוחשבת. עם סיום ההצבעה ולאחר סגירת כל הקלפיות, יתבצע הליך סגירה וסיכום, והתוצאות תפורסמנה לאחר אישור ועדת הבחירות.

אנו קוראים לכם ולכן לצאת ולהצביע, לממש את זכותכם הדמוקרטית ולהשפיע!

בברכה,

ועדת הבחירות, מפלגת העבודה

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות לאגף מפקד:

בכתובת המייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

או בטלפון: 03-7283606

* שימת לבכם כי עפ”י החלטת ועדת הבחירות מיום 18.01.2021, המועד האחרון להגשת מועמדות לתפקיד יו”ר המפלגה הנו יום חמישי 21.01.21 שעה 17:00, והמועד האחרון להגשת מועמדות לרשימה הנו יום שני 25.01.21 שעה 17:00.

===

עדכונים שוטפים באתר המפלגה

"גרעון מינימלי ... לא צריך להיות יעד כלכלי. היעדים הכלכליים הם צמיחה, צמצום פערים והורדת היקף האבטלה"
ד"ר אסתר אלכסנדר

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי