ניצחון בהסתדרות לסיעת העבודה ועוגנים

Thank you for rating this article.

ניצחון בבחירות להסתדרות ובנעמ"ת לסיעת העבודה בראשות פיני קבלו וביחד עם רשימת עוגנים וראשי המרחבים אורלי ביטי ושמוליק מזרחי.

בסה"כ הצביעו 254,052 חברי.ות הסתדרות שהם 42.3% מתוך 600,303 בעלי זכות הצבעה (6,450 פתקים לבנים, 61 פסולים ועוד 93 מעטפות ריקות ובסה"כ 247,499 קולות כשרים).

לתפקיד יו"ר ההסתדרות ארנון בן-דוד השיג 77.76% מהקולות (192,466 מצביעים), מול עופר עיני עם 22.24% (55,033 מצביעים). בבחירות ליו"ר נעמ"ת, חגית פאר עם 78.3% מהקולות לעומת מיכל בירן מסיעת 'כולנו סלע' עם 21.7% מהקולות. בבחירות לוועידת ההסתדרות באמצעות 2001 נציגות ונציגים, רשימת 'עוגנים' בראשות ארנון בר-דוד עם 78.3% מהקולות ורשימת 'כולנו סלע' בראשות עופר עיני עם 21.7% מהקולות.

לתוצאות הבחירות המלאות באתר ההסתדרות, בקישור.

פיני קבלו, יו"ר סיעת העבודה בהסתדרות: "חברים וחברות יקרות, אחרי מאמץ רב ופעילות שטח יסודית, הוכחנו שהעבודה הקשה השתלמה,ושכוחנו באחדתנו.

ראיתי את כל מי שהתאמץ ולא ויתר. ולמרות קשיים ורעשי רקע. הצלחנו להוכיח שאנחנו סיעה חזקה שיודעת לתת תוצאות!!!
מעריך ואוהב כל מי שהשקיע.
ובקרוב מסיבת נצחון בדשא בהסתדרות. פרטים בקרוב.
עד אז, תהיו גאים בעצמכם. העבודה האמיתית עוד לפנינו
".

מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני: "אני מברך מכל הלב את חברי ארנון בר דוד על הניצחון המרשים ובחירתו מחדש לתפקיד יו'ר ההסתדרות, וכנ"ל כמובן גם לחברתי חגית פאר בנעמ"ת; זוהי בשורה מצוינת לציבור העובדים, הגמלאים ולמשק הישראלי. ברכות מכל הלב לכם ולכן ראשי וראשות המרחבים בהסתדרות ובנעמ"ת, והמועמדות והמועמדים ברשימת עוגנים.

78% תמיכה הם הישג גדול ומעניקים לארנון רוח גבית משמעותית לקדנציה הקרובה. מעל לרבע מיליון עובדות ועובדים שיצאו להצביע בבחירות דמוקרטיות הוכיחו את עוצמתה של ההסתדרות.

העובדים הם חלק בלתי נפרד מההצלחות של הכלכלה הישראלית וצריכים להיות חלק גם מחלוקת הפירות של ההצלחה הזו. בהובלת ארנון בר דוד נמשיך לראות הסתדרות חברתית המייצגת בגאון את ציבור העובדים, ודואגת לרווחתם ולזכויותיהם.

אני גאה בסיעת העבודה בהסתדרות וחבריה על התמיכה החד משמעית בארנון בר דוד בבחירות. ראיתי בחודשים האחרונים את ההתגייסות המלאה של פעילי הסיעה בהובלת פיני קבלו וביחד עם שותפיו, אורלי ביטי, שמוליק מזרחי וכל ראשי הסיעה במרחבים. נמשיך להיות שותפים לאג'נדה החברתית והסוציאל-דמוקרטית שארנון וההסתדרות מובילים הלכה למעשה" (פוסט בפייסבוק 25/5/22).

השר לביטחון פנים, עמר בר-לב: "אני מברך את ארנון בר-דוד, עם זכייתו בבחירות לתפקיד יושב ראש ההסתדרות. אתגרים רבים לפניו, ואני בטוח שיוכל להם" (ציוץ טוויטר 25/5/22).

ח"כ נעמה לזימי: "ברכות ליו'ר ההסתדרות הנבחר ארנון בר דוד. עולם העבודה המאורגנת וזכויות העובדים בישראל עומדים בפני אתגרים רבים וחשובים בשנים הקרובות ואני מקווה ומאחלת שהעובדים והעובדות יוכלו להם. בהצלחה" (טוויטר 25/5/22).

ח"כ רם שפע: "ברכות חמות ליו'ר ההסתדרות ארנון בר דוד על הניצחון הסוחף. למרות הביקורות, ההסתדרות היא גוף משמעותי וחשוב ויש אתגרים אדירים לפניו. העיקרי שבהם הוא העלאת שכר המינימום במסגרת עסקת החבילה כפי שדרשנו. אני מקווה שארנון יחד עם סיעת העבודה המצוינת בהסתדרות ילכו איתנו למהלך הזה. בהצלחה!" (טוויטר 25/5/22).

ח"כ גלעד קריב: "ברכות לארנון בר דוד ולחגית פאר על הנצחון בבחירות בהסתדרות ובנעמ'ת, ולכל חברי.ות סיעת העבודה ובראשם פיני קבלו ואורלי ביטי. המשך המאמץ לחיזוק העבודה המאורגנת ולקידום מדיניות כלכלית-חברתית מרחיבה הגונה ואסטרטגית הוא צו השעה, ונעשה זאת יחד בכל הזירות" (טוויטר 25/5/22).

"לא יהיה נורא אם ניסע לגוש עציון באשרת תייר"
יצחק רבין, אחרי ביקור בגוש עציון במערכת הבחירות 1977

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי