מפגש מחוז ירושלים עם יור העבודה מיכאלי 12.12.22

Thank you for rating this article.

עשרות רבות של פעילים.ות, חברים.יות וסקרנים.ות, מגיל 15 ועד גיל 90, התכנסו אתמול לשיחה פתוחה עם יו"ר המפלגה מרב מיכאלי.

במהלך המפגש, אותו הוביל מזכיר המחוז, ערן בן יהודה, התקיימה שיחה פתוחה שעסקה בהפקת לקחים מהכישלון של הבחירות האחרונות ובהסתכלות קדימה על עתיד המפלגה ועתיד המדינה.
אין ספק שהמפלגה והגוש הליברלי במדינת ישראל ספגו מפלה קשה, אבל כל עוד יש כל כך הרבה א.נשים שאכפת להם ומוכנים להקדיש מזמנם לשיקום ובנייה של עתיד טוב יותר למפלגה ולמדינה- אנחנו בטוחים שהעתיד יהיה טוב.

(מקור, מעמוד הפייסבוק של מחוז ירושלים בעבודה)

תמצית לא רשמית, של דברי יו"ר מפלגת העבודה והשרה מרב מיכאלי: "אני מחוייבת להבריא את המפלגה. התעקשתי על מפלגת העבודה כשהיא כמעט לא היתה. אני לא רצתי לראשות המפלגה. תמכתי כל פעם ביו"ר שהיה, כי אני מאמינה שסגירת שורות היא תנאי הכרחי. לא תנאי מספיק אך תנאי הכרחי ... אני מתעקשת על מפלגת העבודה ואני מתעקשת עליה גם עכשיו כשהיא אמנם עם 4 מנדטים בלבד. אבל, כל אחד מהם הקרם ד-ל-קרם.. אנחנו מקבלים עכשיו זמן לבנות. ולבנות מפלגה בשטח אפשר רק מהאופוזיציה. כשבאתי למפלגה כבר לא היה 'שטח'.

... בית לעם היהודי עם שיוויון זכויות לכל. עם גבולות בטוחים שמבוססים גם על כוח בטחוני צבאי וגם על שלום. וכלכלה צודקת והוגנת ולא נצלנית ואיומה ונוראית כמו שיש בשנות הימין האלה.

הרבה שנים יש לי תכניות שלי איך לבנות את השטח ופלטפורמות תקשורת והשפעה. נתתי אותן לבוז'י אך היו לו את התכניות שלו, שזה לגיטימי לגמרי. ואני לראשונה יכולה ליישם את התכניות שלי. אתכם. כי אני יודעת כמה אכפת לכם ושאתם שותפים לאחריות שיש למפלגת העבודה על המדינה ועל החיים שלנו".

מחוז ירושלים של מפלגת העבודה

"מוזר בעיני שהציבור הישראלי לא שואל למחיר המלחמה, אבל מאוד מחולק, סוער וגעש לגבי מחיר השלום"
יצחק בן-אהרון, ילד לא רצוי - ביוגרפיה, 2003

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי