אבי שקד מכריז על התמודדות לראשות העבודה למניעת חבירה למרצ ועם תכנית שלום

Thank you for rating this article.

מגיע לבלום את הסכנה לעתיד מפלגת העבודה.

בעקבות סכנה לעתידה, מתכוון לבלום את התוכנית למחיקת המפלגה ולהבטיח שנחזור להיות אלטרנטיבה אמיתית. למפלגת העבודה תפקיד חשוב ומרכזי לסיום עידן נתניהו ושיקום מצבה הביטחוני, המדיני, והכלכלי - החברתי של מדינת ישראל, וזה מה שאני מגיע לעשות.

עם תוכנית מדינית בת שישה שלבים לסיום הסכסוך וקידום השלום ומעמדה האזורי של מדינת ישראל. כל מי שחושב שמפלגת העבודה יכולה להביא שלום ויש לה מסר של סיום הסכסוך עם הפלסטינים, שיתפקד ויצביע עבורי בפריימריז הקרובים. האינטרס הכי גדול שלנו - שתוקם מדינה פלסטינית עכשיו ... אף מפלגה לא מציעה להפסיק את הלחימה בעזה. חייבים לסיים את הלחימה מייד ולהסיג את צה"ל לאחור. בלי להסיג את צה"ל מעזה לא נשחרר את החטופים.

הדברים המלאים -

"בעקבות סכנה ברורה ומיידית לעתיד המפלגה, זאת בעקבות תוכניות ידועות וסדורות לחיבורה עם מפלגת מרצ ותנועות נוספות שלהן אין כל קשר עם ערכי מפלגת העבודה ... [בכוונת יאיר גולן] להקים מסגרת פוליטית חדשה שתאחד את כל המחנה הליברלי [שקד מתכוון] לבלום את התוכנית למחיקת המפלגה, ומיד לאחר מכן להבטיח שנחזור להיות אלטרנטיבה אמיתית, חזקה ויציבה לסיום עידן נתניהו ... יותר מדי אנשים במפלגה מקבלים בהכנעה את זה שהעבודה סיימה את תפקידה ההיסטורי - זו טעות אדירה, ואני כאן על מנת להבטיח שזה לא יקרה ... המפלגה התרחקה מהבוחרים שלה, הפכה למנותקת, חיפשה כל מני חיבורים וניתוחים קוסמטיים, ובעיקר ברחה מה-DNA שלה - מפלגה ציונית, חברתית, מי שהקימו את המדינה, את צה"ל ... יש למפלגת העבודה עוד תפקיד חשוב ומרכזי לסיום עידן נתניהו ושיקום מצבה הביטחוני, המדיני, והכלכלי - החברתי של מדינת ישראל ועם ישראל, זה בדיוק מה שאני מגיע לעשות - לחבר בחזרה את הקהילה העסקית, העצמאיים, הסטודנטים ... נתניהו וממשלתו הביאו אותנו לשפל חסר תקדים מתוך רצון מסוכן להישרדות, אני מציע תוכנית ברורה לשיקום הביטחון, המעמד הבינלאומי, והחשוב מכל- השבת החטופות והחטופים.

[תוכניתו המדינית בת שישה שלבים] לסיום הסכסוך וקידום השלום ומעמדה האזורי של מדינת ישראל, זאת במטרה לתקן את הנזק האדיר שנגרם לה על ידי נתניהו וחברי ממשלתו" (הארץ, אייס).

"כל מי שחושב שמפלגת העבודה יכולה להביא שלום ויש לה מסר של סיום הסכסוך עם הפלסטינים, שיתפקד ויצביע עבורי בפריימריז הקרובים. האינטרס הכי גדול שלנו - שתוקם מדינה פלסטינית עכשיו ... אף מפלגה לא מציעה להפסיק את הלחימה בעזה. חייבים לסיים את הלחימה מייד ולהסיג את צה"ל לאחור. בלי להסיג את צה"ל מעזה לא נשחרר את החטופים. זוהי התקווה היחידה שיש לנו" (103FM).

ראיון  עם המועמד אבי שקד, בכאן רשת ב' (אריה גולן): https://omny.fm/shows/kan-news/3f012859-b82c-403d-b07f-b15d0053934a וראיון בערוץ הכנסת https://twitter.com/KnessetT/status/1783422484508709372

"העבודה. מפלגה ציונית, סוציאל דמוקרטית, בית מוגדר וברור מאז 1968"
אפרת רייטן, טוויטר 11.7.22

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - ידיעות אחרונות

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי