חבריי בתנועה הקיבוצית, תפסיקו להתנצל

Thank you for rating this article.

התנועה הקיבוצית.

אני חבר קיבוץ רביבים ברמת הנגב, יותר מ-50 שנה. יחד עם רעייתי רחל הורים ל-5 ילדים, סבים ל-12 נכדים. אנחנו משפחה שמייצגת את קיבוץ הגלויות. הנכדים כולם בנים להורים ששילבו מזרח ומערב. יש אצלנו רוב מוחלט לעובדי חינוך, עמלים יומם וליל לחנך את הדורות הבאים.

אני אישית פועל למען שתי אוכלוסיות; החברה הבדואית ,והחברה האתיופית. אף על פי כן בדברי השטנה של אורלי לוי אבקסיס, אני גזען. אגב אביה דוד לוי קבל לפני שנה, פרס יקיר המכללה האקדמית כנרת. בטקס הוא השמיע דברים חמים ביותר על התנועה הקיבוצית.

אורלי לוי, בחיים אני לא ארד נמוך ,כמו שירדת בדוכן הנואמים בכנסת. אולי ביום כיפור בינך ובין בורא עולם יהיה לך אומץ לבקש סליחה.

ואתם חבריי בתנועה הקיבוצית, תפסיקו להתנצל.

אתם אנשים נפלאים מעוררי השראה, צנועים, ישרים, מוסריים, כואבים את ההתדרדרות המוסרית של המדינה ,את השסעים והשנאה שצמחה בהנהגתו של נתניהו ושליחיו חסרי הבושה ומפזרי הרעל מדי שעה ,יום ושנים.

בארץ הזאת יש מאות אלפים שהתחנכו בחצרות שלנו, הם ממשיכי דרכנו, נפגשים בבלפור , בגשרים ובצמתים, עד שהמנהיגות שחרטה על דגלה את החארטה והשנאה תניח לנפשנו אוהבת האדם.

===

מעמוד הפייסבוק של יגאל צחור

"במרכזה של ההיסטוריה העברית עומד דבר הגשמת הציונות במלוא היקפה ותוכנה ... במרכזה של ההיסטוריה האנושית עומד דבר הגשמת הסוציאליזם במלוא היקפו ותוכנו"
ברל כצנלסון

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי