הצביעו העבודה ומיכאלי - מובילי הדירוג השלילי במדד החירות הליברלי

Thank you for rating this article.

רוצים לדעת למי להצביע בבחירות לכנסת ה-24, כי הכי חברתי? מפלגת העבודה ומרב מיכאלי.

ההמלצה היא דווקא למפלגות שקיבלו את הדירוג השלילי ביותר במדד-החירות שפורסם ב-28/2/21 - מפלגת העבודה ומר"צ. כי הרי, ככל שהציון במדד-החירות שלילי יותר, כך הח"כים הם החברתיים ביותר. וההפך, ככל שהם בעלי הדירוג החיובי (תומכי שוק אולטרא-חופשי), הם בעצם הכי פחות חברתיים.

אז הצביעו תמר זנדברג ומרב מיכאלי  וכמובן למפלגות מר"צ והעבודה ואפילו אם מוכרחים לישראל ביתנו עם עודד פורר. אבל לא לתקווה חדשה (אותה מייצגת שרן השכל), ימינה (עם מתן כהנא ואיילת שקד) ובוודאי לא יש-עתיד עם עידן רול, יאיר לפיד ואנדריי קוז'ינוב המככבים בציון חיובי במעלה המדד.

ישראל ביתנו עם עודד פורר, לכאורה בעלת מדרג חברתי גבוהה - אבל ח"כ יוליה מלינובסקי עם מדרג חיובי גבוה ולכן לא מומלצת. גם הליכוד בראש רשימת המפלגות המצטיינות במדד, אבל בגלל שאין להם אף חבר כנסת בדירוג החיובי, לא נכנסו לרשימת הפסולות.

ממד החירות

מדד החירות

מדד החירות

המדד פורסם על-ידי התנועה הליברלית החדשה הפועלת שוק חופשי וניתן למצוא אותו בקישור www.freeindex.info (מקור התמונות וזכויות היוצרים).

"איזה קורבן מקריבים בהליכה להצביע? מי שלא מצביע הוא חסר אחריות. כל אלה ידעו אחר כך להצביע על חסרונות, הם שוכחים שזה תלוי בכל אחד מאיתנו"
ישראל חופש, הארץ 2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 4111995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי