הצביעו בעד בוועידה בחמישי 24/3

Thank you for rating this article.

אז יום חמישי - 12:00 בצהריים חברות וחברים, הצביעו בעד.

אני יודעת שיש כל מיני רעשי רקע, זה דברים לא נכונים. אנחנו בונות ובונים מחדש את המפלגה שלנו. אנחנו צריכות לעשות בשביל זה את הדברים הנכונים. בואו איתי, אני צריכה אתכם ואתכן ואתן יודעות ויודעים שאתןם יכולים להאמין לי, כי אני אומרת לכן ולכן את האמת.

היי חברות וחברים,

יש לנו ועידה ביום חמישי, אני יודעת שזה נשמע לכן ולכם מוכר. אתן אומרות, רגע, לא היינו שם כבר? היינו, אבל בדמוקרטיה יש איזונים ובלמים ובית משפט, למרבה המזל בית המשפט אמר שהכול בסדר ואנחנו יכולות להתקדם ולקיים את הועידה הזאת שהיינו אמורות לקיים לפני חודשיים עכשיו - ביום חמישי בצהריים.

אז תנו לי רק להגיד לכןם על מה אנחנו מצביעות ומצביעים, אוקיי?

דבר אחד, זה שאנחנו מיישמות סוף סוף את השיוויון המגדרי במפלגת העבודה. מאז שבאתי למפלגה, הבטיחו לי שיוויון מגדרי במוסדות. אף פעם לא היה. אנחנו בקושי שליש נשים בוועידה, והגיע הזמן לתקן את הדבר הזה. אז אנחנו מצרפות ומצרפים צירות, חברות מפלגה מהממות, לוועידה שלנו. זה דבר אחד.

...

אז יום חמישי - 12:00 בצהריים חברות וחברים, הצביעו בעד.

אני יודעת שיש כל מיני רעשי רקע, זה דברים לא נכונים. אנחנו בונות ובונים מחדש את המפלגה שלנו. אנחנו צריכות לעשות בשביל זה את הדברים הנכונים. בואו איתי, אני צריכה אתכם ואתכן ואתן יודעות ויודעים שאתןם יכולים להאמין לי, כי אני אומרת לכן ולכן את האמת.

"עם שאינו מכבד את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל"
יגאל אלון, “מסך של חול”

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 1922-1995

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי