העבודה: ממפלגת נישה למפלגה לא רלוונטית

Thank you for rating this article.

העבודה, ממפלגת נישה למפלגה לא רלוונטית.

לפני הבחירות הזהרתי שמפלגת העבודה הפכה למפלגת נישה מאחר וזנחה את הדגל החשוב ביותר שלה: המדיני. למרות הכנס המדיני ,שהנחתי לפני הבחירות, בנוכחות חברים רבים, חברי הכנסת של המפלגה וראשת המפלגה, כנס בו כולם הסכימו שהנושא המדיני חשוב בפני עצמו ומבדל את מפלגת העבודה משאר המפלגות, סירבה מרב מיכאלי לצאת בקמפיין מדיני. תוצאות הבחירות היו תבוסה לגוש השינוי ולמפלגת העבודה.

אני קורא לבחירות דמוקרטיות מיידיות לכלל מוסדות המפלגה, כולל לתפקיד היו"ר.

מאז הבחירות יצאו מאות אלפים להפגנה להצלת הדמוקרטיה הישראלית. למאבק על נשמתה ועתידה של מדינת ישראל. בכול ההפגנות בהן אני נוכח רבים מאשימים את מפלגת העבודה ואותי, כחבר וציר מפלגה, באחריות ישירה להרס המדינה.
אבל מרב מיכאלי החליטה שדמוקרטיה היא טובה להפגנות אבל לא למפלגת העבודה. מרב מיכאלי מסרבת ליטול אחריות על תבוסת המפלגה. יתרה מכך היא מסרבת לדמוקרטיה בתוך המפלגה. מסרבת לבחירות לתפקיד מזכ"ל המפלגה כבר למעלה משנה וחצי לאחר שהיו אמורות להתקיים. מסרבת לבחירות לוועידה, למזכירי ומועצות הסניפים, לראשי המחוזות למרות שהבחירות היו צריכות להתקיים לפני חודשים רבים.

מסרבת להכיר בתוצאות מרבית הסקרים, בהם מפלגת העבודה בראשותה לא עוברת את אחוז החסימה. כול מפלגות האופוזיציה מתחזקות, מרצ עוברת את אחוז החסימה ורק מפלגת העבודה הופכת ללא רלוונטית יותר ויותר בתודעה הציבורית.

לא נותרה ברירה אלא להכריז על מרב מיכאלי כסרבנית דמוקרטיה. סרבנות דמוקרטית היא תופעה מסוכנת והרסנית בעת הנוכחית. מסוכנת למדינה ולקיומה של מפלגת העבודה.

אני קורא לבחירות דמוקרטיות מיידיות לכלל מוסדות המפלגה, כולל לתפקיד היו"ר.


ד"ר שאול ינאי, ציר וועידה וסניף רמת השרון

"באת מקלל, יצאת מברך."
חכ לשעבר יורם מרציאנו, על אהוד-ברק בלשכת העבודה 20.1.2011

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי