נעדרתי מהמפגש המוניציפאלי - מתבייש בהתנהלות המפלגה

Thank you for rating this article.

החרמתי את פגישת מתמודדי המפלגה בבחירות המוניציפליות 2023 היום, לאחר מכתבו של יו״ר הנוער שפקח את עיניי.

אני מתבייש מהתנהלות מפלגת העבודה, פעילי המפלגה, נאלצים להתחנן לסיוע ומתבקשים להפגין נאמנות ליו״ר, במקום למפלגה. הנהלת המפלגה עושה בכספי המפלגה כרצונה, ואנו נותרים בלא מענה. חברי הכנסת שותקים, המזכ"ל שותק. קורא מכאן ליושבת הראש, למזכ"ל, לחברי הכנסת ולוועדה המוניציפלית – עוד לא מאוחר! עזרו לנו להיערך לבחירות המתקרבות! חבל להחמיץ את ההזדמנות הזאת!

הדברים המלאים:

קריאה לפעולה

היום הייתי אמור להשתתף בפגישה של מתמודדי המפלגה בבחירות המוניציפליות 2023, בבית ברל. אך לאחר שקראתי את מכתבו של יו״ר הנוער עומר בן גרא, הבנתי כי אין בכך טעם רב. אני חב לעומר תודה על שפקח את עיניי.

אני פשוט מתבייש מהתנהלות מפלגת העבודה. הבחירות המוניציפליות 2023 הולכות ומתקרבות. אנו פעילי ופעילות המפלגה, המבקשים לפעול במישור המוניציפלי מטעם מפלגת העבודה נאלצים להתחנן לסיוע. חמור מכך, מבקשים מאיתנו להפגין נאמנות ליו״ר, במקום למפלגה. הנהלת המפלגה עושה בכספי המפלגה כרצונה, ואנו נותרים בלא מענה.

מעל כולם ניצבת כמובן יושבת הראש מיכאלי, שממשיכה להוביל את המפלגה אל מתחת לאחוז החסימה ומסרבת להניח את המפתחות. חודשים של מאבקים משפטיים הביאו סוף סוף לקביעת מועד לוועידה, בניגוד לרצונה, וכעת גם על מהלך הוועידה נאמני המפלגה צריכים להיאבק בבית המשפט. אי אפשר להמשיך ככה. נדמה כי ח״כ מיכאלי מבקשת באופן פעיל למחוק את המפלגה ולהרחיק את חבריה.

חברי הכנסת שותקים ואינם מסייעים למבקשי הסיוע. המזכ"ל ערן חרמוני גם הוא שותק. אנו זקוקים לכל עזרה אפשרית, לתמיכה מן המפלגה שאנו כל כך אוהבים ורוצים בטובתה.

אני קורא מכאן ליושבת הראש, למזכ"ל, לחברי הכנסת, לוועדה המוניציפלית ולשאר ראשי המפלגה – עוד לא מאוחר! עזרו לנו להיערך לבחירות המתקרבות! חבל להחמיץ את ההזדמנות הזאת!

אני גם רוצה להודות אישית לפיני קבלו ולמדי פרידמן על כל העזרה שנתנו לי במשך ששת חודשים האחרונים.

גל אשכנזי שטיינבאום
מטה העבודה אילת

"באת מקלל, יצאת מברך."
חכ לשעבר יורם מרציאנו, על אהוד-ברק בלשכת העבודה 20.1.2011

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - 2015

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי