לא יכול לזעוק דמוקרטיה כאשר מפלגתי לא מקיימת אותה

Thank you for rating this article.

אצלנו לא כונסה ועידת מפלגה, פחד קהל של יו"ר מכינוס ועידה לא ניראה כדבר הזה בתולדות המפלגה - כדמוקרט שמטיף לביבי לקיים הליכים דמוקרטיים ואצלי בבית? לא יכול לצאת לרחוב ולזעוק דמוקרטיה כשמפלגתי לא מקיימת הליכים דמוקרטיים.

עושה זאת בכאב ובחרדה להזיק יותר מהמצב העגום שלנו.

הדברים המלאים:

חברות וחברי מפלגה זמן רב לא כתבתי על ענייני המפלגה רק אחרי מה שהשופטת ברקאי אמרה לעתירתו של עזי נגר.

יריב לוין לא מכנס ועדה לבחירת שופטים והאופוזיציה זועקת. אצלנו לא כונסה אף לא פעם אחת ועידת מפלגה, מלבד רפורמות בזום בגלל קורונה. ממה חוששת היו"ר מרב מיכאלי שעושה הכל ורק הכל לא לכנס ועידה, מי שמע כדבר המוזר הזה, יושבי ראש בעבר של המפלגה הוועידה היתה בעבורם במה להשמיע לשמוע , פחד קהל של יור מכינוס ועידה לא ניראה כדבר הזה בכל תולדות המפלגה, גם שהיו קרבות הענקים פרס ז׳ל רבין ז׳ל לא חששו ולא נרתעו לכנס לדווח לשמוע להשמיע לחוקק, להביא רפורמות.

דווקא הבחירות המוניציפליות בהם יש להתפאר מדוע לא לכנס ועידה להציג את המועמדים לתת להם במה, לקרוא מעל הבמה תמיכה התגייסות המושבים הקיבוצים, היה כבר מועד לכנוס הועידה בגלל דיוני הכנסת בחקיקה המשטרית הבנו את הביטול. הכל נגמר למה לא לכנס, ממה נפשך. מי מסתיר מה? מי מפחד מחיבוק פעילים? מי מפחד לאפשר לחברי הכנסת הנהדרים שלנו להציג את משנתם ומה חוקקו במושב הכנסת. ומה יחוקקו במושב הבא מי חושש לקיים הרמת כוסית לראש השנה משותפת למפלגה ולסיעה בטוענה חוסר תקציב, העסק כאן יותר חמור ממה שחשבתי.

בואו נפתח דיון מה הסיבות? מה הנהלת המפלגה תורמת לקבורת חמור של המפלגה ושותפים יחד עם הסיעה בכנסת האחריות היא עליכם, לפעילים משלמי המס והרבה מס למפלגה יש הזכות לתבוע, ולא לזרוק אותם לקבלת סעד מבתי משפט. מוסדות חייבים להתכנס, ואחרי פסק דין והסכמה למועד כינוס ועידה בספטמבר, מגישים ערער ומתרצים שאין זמן נופלים מהרגלים בבחירות מוניציפליות, איש לא ביקש במוניציפאלי את עזרת המפלגה מלבד כסף שאין.

לא ידעתי ולא שמעתי שחולדאי ביקש לקיים סיור בתל אביב עם ההנהגה לגיוס קולות, לשם כך אין זמן לכנס ועידה, זה הרתיח אותי ולא אשתוק יותר כדמוקרט שמטיף לביבי שלא מקיים הליכים דמוקרטים לדיקטטורה ואצלי בבית הכל על פי יור המפלגה. לא יכול לצאת לרחוב ולזעוק דמוקרטיה דמוקרטיה שמפלגתי לא מקיימת הליכים דמוקרטים.

עושה זאת בכאב ובחרדה להזיק יותר מהמצב העגום שלנו.
שלכם
פיני קבלו

===

פורסם בקבוצות המפלגה

"לציונות הגעתי מתוך יהדות; לסוציאליזם הגעתי מתוך הגינות"
זלמן ארן

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי