ח"כי העבודה קומו ועשו מעשה להצלת המפלגה

Thank you for rating this article.

חברי הכנסת לזימי, קריב ורייטן-מרום - חברי האגף הניצי במפלגת העבודה פונים אליכם, מכיוון שאיננו יכולים יותר לעמוד מנגד. קיפאון במוסדות, התרסקות במוניציפלי. מועצות סניפים משותקות. אכפת לנו ממפלגת העבודה וכואב לנו לראותה בסכנת היכחדות.

אתם, שנאבקים בכנסת יומם וליל בממשלת ההפיכה המשטרית, אתם, שמייצגים נאמנה את חברי המפלגה - פונים אליכם: קומו ועשו מעשה. בחרנו בכם. נתנו את אמוננו. אתם נציגינו. זו חובתכם, כנציגי ציבור וכאנשי מפלגת העבודה, לפעול להצלתה.

הדברים המלאים:

שלום לחברי הכנסת לזימי, קריב ורייטן-מרום!

אנו חברי האגף הניצי במפלגת העבודה, חוג חדש במפלגה להתחדשות רעיונית, ברוח אבות המפלגה ועמדותיהם ההיסטוריות.

אנו פונים אליכם, מכיוון שאיננו יכולים יותר לעמוד מנגד. מצב המפלגה מזעזע. אפס מנדטים בכל סקר אפשרי. קיפאון במוסדות המפלגה. התרסקות בתחום המוניציפלי. מועצות סניפים משותקות. ומעל כל זה - התעלמות שיטתית, מערכתית ועיקשת של יושבת הראש ואנשיה מכל בקשה, פנייה, טענה והצעה של חברי המפלגה.

אכפת לנו ממפלגת העבודה. אנו מאמינים כי היא המפלגה היחידה שיכולה לתת מענה לבעיות שמטרידות את אזרחי ישראל. וכואב לנו, ממש כואב לנו, לראות אותה במצבה הנוכחי, כאשר היא בסכנת היכחדות. אתם, שנאבקים בכנסת יומם וליל בממשלת ההפיכה המשטרית, אתם, שמייצגים נאמנה את חברי המפלגה, מודעים היטב למצב.

אנו פונים אליכם: קומו ועשו מעשה. שימו קץ להתנהלות הנוכחית. בחרנו בכם. נתנו בכם את אמוננו. אתם נציגינו. זו חובתכם, כנציגי ציבור וכאנשי מפלגת העבודה, לפעול להצלתה.

אנו מצרפים אתכם לקבוצת הווטסאפ של האגף הניצי, בתקווה ליצור אתכם קשר ישיר. נשמח לתגובתכם.

על החתום: חברי האגף הניצי במפלגת העבודה.

"איזה קורבן מקריבים בהליכה להצביע? מי שלא מצביע הוא חסר אחריות. כל אלה ידעו אחר כך להצביע על חסרונות, הם שוכחים שזה תלוי בכל אחד מאיתנו"
ישראל חופש, הארץ 2008

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי