גיא קלנר מתמודד ברשימה עצמאית ולראשות העיר רמת-השרון

Thank you for rating this article.

אני נרגש להכריז על ריצה לתפקיד ראש העיר הבא של רמת השרון!

רבים מכם מכירים אותי ולא מאתמול, ולמי שטרם הכירו, אני גיא קלנר, חבר מועצה כבר 15 שנים בהתנדבות מלאה. מאחורי קריירה של שנים רבות בענפי השיווק והפרסום, כולל תפקידים של מנכ״ל ויו״ר, וכיום, בין שאר עיסוקיי, אני משמש כחבר הנהלה בחברת הפרסום הבינלאומית פובליסיס.
כמוכם, גם אני מרגיש וחווה מקרוב את הדרמה הפוליטית והחברתית שמתרחשת במדינה שלנו כבר קרוב לשנה, ולא יכול להישאר אדיש. הקרעים והשסעים מתרחבים, ולאור הדאגה האמיתית של רוב העם בישראל לצביונה של המדינה כיהודית ודמוקרטית, החלטתי שאני לא יכול לשבת מנגד, ועליי לעשות מעשה, מעבר להשתתפות והובלה של פעילות המחאה ברמה"ש, בקפלן וברחבי הארץ.
אל תטעו, לא מדובר ב״בעיה לאומית״. שמירה על העקרונות הליברליים חשובה ביותר לחיי היום יום שלנו בעיר. אני מאמין שחשוב ביותר לקדם מטרות כגון העדפת נשים לתפקידי מפתח, שמירה על מערכת חינוך עצמאית וחזקה, התנגדות להפרדה במרחב הציבורי, שיוויון ותשומת לב לכל סוגי האוכלוסיה בעיר - דתיים וחילוניים, להט"בים, נשים, צעירים ומבוגרים. רמת השרון היא הבית של כולם!
אני מאמין שתושבות ותושבי רמת השרון הם הנכס העיקרי שלה. אתן ואתם הופכים אותה לעיר מיוחדת כל כך. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה ובשקיפות מלאה אתכן ואתכם, בשולחנות עגולים, בפגישות, בדיונים ובתהליכים משותפים, כדי שיחד נמצה את הפוטנציאל האדיר הקיים של רמת השרון שלנו.
אני חי ונושם את העיר הזאת, ומאמין בלב שלם שהיא יכולה להיות העיר הנחשקת בישראל. בהתאם לרוח התקופה, אני מתחייב לשמור על צביונה הדמוקרטי והליברלי ולהקפיד על חינוך המעודד לשיוויון ופלורליזם, החל מגני הילדים ועד לאחרון התיכונים. אני מתעקש לשמור על הקונצנזוס הבריא של ״חיה ותן לחיות״ שמחבר את כולנו כבר למעלה מ-75 שנים, ולקדם את תחומי הסביבה והטבע בעיר. אני מתחייב להפוך את העיר שלנו לחכמה, מתקדמת ודיגיטלית יותר, להביא לכאן טכנולוגיות שכבר קיימות ביישובים אחרים בארץ ובחו״ל, כדי שבעוד כמה שנים יגיעו ללמוד מאיתנו על עיר דיגיטלית.
אני מאמין שבזכותכן ובזכותכם, בסיוע הניסיון המקצועי והציבורי שלי, התחייבותי לקהילה והערכים שמנחים אותי, אני יכול להביא לשיפור ולפיתוח העיר. מילים לא יכולות לתאר כמה אני נרגש ומבין את גודל השעה והמשימה שלקחתי על כתפיי, אבל אני עושה את כל זה מאהבה גדול לרמת השרון ומחוייבות אמיתית וכנה לתושביה. בימים הקרובים נשיק את מסע הבחירות ואני מזמין אתכן ואתכם להצטרף למסע שלי, שבסיומו, אמשיך לשרת אתכם, הפעם מלשכת ראש העיר.
שלכם גיא

פורסם בעמוד הפייסבוק של גיא קלנר

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה להוקיע אותה לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות אך הכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות ..."
יצחק רבין, נאומו האחרון 4 בנובמבר 1995

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - 2013 אוניברסיטת תל-אביב

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי