דחיית בקשה לפניה לביהמ"ש לקיום בחירות לוועידה 11 לאחר הבחירות המקומיות

Thank you for rating this article.

לכבוד יו"ר המפלגה ח"כ מרב מיכאלי
באמצעות היועץ המשפטי למפלגה עו"ד עמרי שגב, באמצעות אימיילים מפלגת העבודה ולשכה. ‏14/11/2023

הנדון: במענה להצעתך לפנות במשותף לבית המשפט המחוזי ולהציע שכינוס הוועידה העשירית תתקיים כחודש לאחר הבחירות לרשויות המוניציפליות נדחית בסירוב מוחלט ואי-הסכמתי (והסכמת רבים מחברי המפלגה) שכן הצעה זו היא בלתי ראויה ואיננה משרתת את טובת המפלגה מטרותיה והדרך לשיקומה המיידי, (כבר אתמול) ומשקפת הלך מחשבה פסול של ראשת המפלגה לאחוז "בקרנות המזבח" גם על חשבון הרס המפלגה.

מפלגת העבודה איננה סידור עבודה עבור ראשת מפלגה כושלת.

נכבדי עו"ד עמרי שגב שלום.

1- אכן ,פסק הדין של כבוד השופטת סגנית נשיא בית המשפט המחוזי כבוד השופטת רחל ברקאי קבעה בהחלטתה את התאריך 30-11-23 כמועד לכינוס הוועידה העשירית לשם פיזורה ותחילת ההכנות לבחירות לצירי הוועידה החדשה האחת -עשרה . בהתאם להסכמות ביננו שקיבלו תוקף של פסק דין.
2- כאמור ,מצב המלחמתי אליה נקלעה מדינת ישראל שלא בטובתה ,אך באחריותה המלאה של ממשלת ישראל הגרועה וההזויה והעומד בראשה איננה מאפשרת קיום החלטה שיפוטית זו לאור המצב המלחמתי. אין עוררין שהחלטה זו מצריכה ליבון משותף בנסיבות הקיימות.

3- מכאן ועד להצעתך "המגונה" ( שבוודאי היא הצעתה של ראשת המפלגה אותה אתה מייצג ) שחופנת בתוכה עולם ומלואו של סתירות ,תירוצים והשלכות ומשמעויות הרסניות לתפקודה של מפלגת העבודה ולצורך האקוטי בשיקומה מוכיח שוב ושוב את הלך מחשבתה הבלתי שקול של ראשת המפלגה והפועלת בעיקר להישרדותה הפוליטית על חשבון מפלגת העבודה טובתה ועתידה.

4- מפלגה איננה מסלול הישרדות של ראשת מפלגה הנאחזת בקרנות המזבח וזאת גם בהעדר שומרי סף אמיצים בדגש על אמיצות, העושים את עבודתם ביושר ובאמונה שלמה כמו יו"ר ועדת החוקה של המפלגה,
5 - אכן, נדרשות התאמות בנסיבות המציאות החדשה לבחינה הדוקה ומתמדת חודש בחודשו לקיום כינוס הוועידה העשירית ולפיזורה וקביעת מועד חדש לצורך כך ולא יאוחר מ-15 יום בלבד לקביעת תאריך הבחירות החדשות לוועידה החדשה.

6- כמו כן, אנו דורשים להיות שותפים לכל תכני סדר היום של כינוס הוועידה כדי למנוע החלטות חד צדדיות וסעיפי תקנונים של ועדת הבחירות החותרים תחת הדמוקרטיה ההגינות והיושרה הבסיסית של כללי הצדק הטיבעי.

7-התירוץ של דחייה עד לסיום הבחירות לרשויות המקומיות כבר לא רלוונטי

8 - לא רק שמועד הבחירות לרשויות המקומיות מוטל בספק שיתקיימו בחצי השנה הקרובה גם עומדת ומתרגשת "אופציה" של בחירות כלליות לכנסת חדשה וגם מסיבה זו הקשר הגורדי של חיבור לבחירות המוניציפאליות שהיה פסול מעיקרו איננו עוד פקטור בקביעת כינוס הוועידה ולפיזורה. על כך היה הדגש בתביעתי זו לבית המשפט המחוזי.

9 - אני מציע שהמועד הקרוב לכינוס ועידת המפלגה יתקיים בתאריך 30-12-23 וייבחן במשותף לפני כן בפגישה בנינו וכך ייעשה חודש בחודשו

10 - לאור כל זאת אני מתנגד להצעה (מגונה זו ) לדחיית כינוס הוועידה עד לאחר הבחירות המוניציפאליות ודורש מנגנון ליבון חודשי לקביעה בהסכמה לכינוס ועידת המפלגה.
מבקש להדגיש כי להגשת תגובה זו למפלגה היו שותפים רבים מקרב פעילי מפלגה איכותיים ונאמנים ושטובת המפלגה ועתידה עומדת לנגד עיניהם בלבד.
להתייחסותכם אודה.

בברכה בברכה
נגר עזי, מזכיר סניף גילה ירושלים; אלכס יניב, ציר ועידה ופעיל במחוז חיפה.

העתקים: יש בן צדק , נאווה מלכה, איטה אטייה , יוסי סלבין, פיני קאבלו , שלום דסקל הסופר אלי חי , ועוד

להורדה כקובץ pdf PDF

"מדיניות ישראל צריכה לקרב את השלום. יש רק שתי אלטרנטיבות, שלום והשמדת ישראל"
דוד בן-גוריון, מוקד 1970

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - 2014

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי