בית המשפט מפסיק את הדיון בבחירות לוועידה 11 - מוסדות המפלגה משותקים

Thank you for rating this article.

בית המשפט הודיע על סגירת תהליך הדיון בעתירת עזי נגר נגד המפלגה לקיום בחירות לוועידה ה-11, כך שנוכח הלחימה בדרום והדחייה בפועל של קיום צו ביה"ש לקיום וועידה ב-30.11 ולאחר מכן בחירות לוועידה ה-11 - אין שום אכיפה משפטית שתוכל לכפות על כינוס ו\או בחירות.

הלכה למעשה, מוסדותיה הדמוקרטיים של מפלגת העבודה חדלו מלהתקיים.

החלטת בית המשפט: "בית המשפט סיים את מלאכתו בתובענה זו. בהעדר הסכמה וככל שלמבקשים תשתית ראיתית איתנה לביסוס עמדתם עליהם לנקוט בדרך של הגשת תביעה חדשה" ובמענה לפניית מטה המפלגה ותגובתו של החבר עזי נגר מתאריך 14.11.23.

הבהרה מטעם עזי נגר: "הכותרת מטעה, השופטת לא סגרה את הדיון. התיק נסגר עם ההחלטה של השופטת שנתקבלה בהסכמת הצדדים שתאריך כינוס הוועידה לפיזורה יהיה בתאריך 30-11-23. המפלגה בעקבות המצב המלחמתי רוצה לנצל את המצב וביקשה לכנס את הוועידה רק אחרי הבחירות המוניציפאליות שנקבעו לינואר פברואר ואף למרץ אפריל. מאחר שהתנגדתי לכך המפלגה פנתה לבית המשפט שטען שהתיק נסגר בהסכמות ובמועד שנקבע"

להורדת הודעת בית המשפט כקובץ pdf PDF

"על מקורה של המסורת וההיסטוריה הלאומית כבסיס לדור הנוכחי לבנות, לשנות ולתקן. נזכור את נפילת העם היהודי ובית מקדשו פעמיים, פעם שניה בגלל שנאת חינם. נזכור - נשנה - נתקן"
ברל כצנלסון, "דבר" 1934

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר 20 שנה, הבמה הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.

יצחק רבין - סניף מודיעין לא שוכח 2010

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי